2. Organización do traballo do bloque II

O bloque está organizado en tres temas:

• Tema 3: A concienciación da Comunidade Escolar
  • Tema 4: O equipo de coordinación e os/as mediadores/as.
  • Tema 5: A organización, seguimento e avaliación dun servizo de mediación escolar.

Para o estudio, do mesmo, recomendamos seguir este proceso:

FASE 1:

• Visualizar o video de presentación do bloque II e cubrir a enquisa de coñecementos previos.
    • A continuación, seguir coa lectura dos paquetes de contidos dos temas 3-4-5. Dentro de cada paquete de contidos hai unhas actividades de carácter voluntario que é recomendable realizar para asentar os contidos. Finalmente en cada tema aparece unha carpeta para para saber máis de cada tema, que aconsellamos examinar e ter en consideración.
    • Durante o tempo en que permaneça aberto o bloque os/as participante poderá realizar aportacións ao foro de debate.

FASE 2:

• Contestar e enviar as tarefas obrigatorias e avaliables do bloque II (tarefa 3 e 4). Ler previamente a guía de corrección para poder enfocar adecuadamente a solución da mesma.