2. Organización do traballo

FASE 1:

Recomendamos comezar visualizado o video de presentación do bloque e contestando a enquisa de ideas previas do bloque I, e visualizar o video de presentación do bloque

FASE 2:

A continuación, pasaremos ao estudio dos temas:

Tema 1: O marco teórico da mediación escolar:

• Debemos comenzar pola lectura do paquete de contidos do tema, así mesmo,  suxerimos realizar as actividades voluntarias que aparecen no paquete de contidos.
        • Finalmente ampliar información sobre o tema visualizando os videos (I-II-III).

Tema 2: O marco legal da mediación escolar:

• Comezaremos coa lectura do paquete de contidos e realizando as actividades voluntarias que aparecen no paquete de contidos.
        • A continuación, ampliar información na carpeta correspondente.
        • Durante as dúas semanas que estará aberto o bloque, os/as participantes poderán realizar aportacións ao foro de debate.

FASE 3:

Remataremos este bloque realizando as tarefas obrigatorias e avaliables I e II  do bloque I. Ler previamente a guía de corrreción para orientar adecuadamente o enfoque e solución adecuada da tarefa.