Esquema de temas
Xeral
Curso:
Proxectos integrados de investigación, tratamento e divulgación da información.
Algúns materiais de interese:
- Introdución
- Este curso é unha secuencia didáctica para aprender, adestrarse e desenvolver Proxectos de Investigación, Tratamento e Divulgación da Información. Contén os elementos útiles para achegarnos ao mundo dos proxectos e, concretamente, aos proxectos que teñen como compoñente destacado a investigación documental. Está deseñado para que nos acheguemos de forma paulatina a este tipo de proxectos, ensaiando as nosas habilidades e desenvolvendo, á par que avanzamos, un proxecto ITI.
Tema 1
Definimos.
- Introdución
- Partindo dunha proposición inicial, dun problema ou dunha necesidade que pretendemos resolver; o primeiro que teremos que facer é definir correctamente o que se nos pide. Estudaremos o problema desde diferentes puntos de vista para conseguir unha proposta que arrinque o proxecto. A proposta constará do obxectivo do proxecto e dos condicionantes cos que teremos que traballar. Nesta fase de definición estudaremos os recursos de información que temos ao noso alcance e que nos poden axudar no labor investigador do proxecto.
Contidos
Tarefas
Ampliación
Comunicación
Tema 2
Deseñamos.
- Introdución
- No deseño definiremos completamente o produto co que pretendemos acadar o obxectivo do proxecto, e solucionar así o problema que lle dou orixe. Trátase dun progresivo achegamento dende as ideas máis superficiais ata a idea grupal que se desenvolverá. Mediante a planificación prepararémonos para executar convenientemente o produto deseñado.
- Contidos
- Tarefas
- Ampliación
- Comunicación
Tema 3
Buscamos e analizamos.
- Introdución
- Para poder crear o produto deberemos valorar que tipo de información necesitamos, en que fontes a podemos atopar e en que localización están esas fontes. Realizaremos unha busca sistemática encamiñada a seleccionar a información desexada e rexistrala. Nunha segunda fase analizaremos esta información e a prepararemos para que se poida empregar na execución do produto.
- Contidos
- Tarefas
- Ampliación
- Comunicación
Tema 4
Creamos e Divulgamos.
- Introdución
- Seguindo a planificación, e empregando o resultado do análise da información, procedemos a executar ou crear o noso produto, mediante a realización da secuencia lóxica de tarefas que se recolle no planning. Levaremos un diario de traballo e un rexistro de tarefas co obxectivo de detectar os avances e os problemas que poden, e deben, levar á realización de modificacións e a reprogramar o proxecto. O produto cumprirá o seu obxectivo como resultado final do proxecto cando sexa divulgado convenientemente, segundo as características propias do mesmo.
- Contidos
- Tarefas
- Ampliación
- Comunicación
Tema 5
Avaliamos.
- Introdución
- A avaliación é a etapa final do proxecto, onde o valoramos, valoramos o produto como resultado do mesmo, o traballo en grupo e a achega individual de cada membro e do/a profesor/a. O obxectivo é poñer en valor o traballo e a evolución do proxecto, comprobar que se cumpriu o encargo, ser conscientes das propias aprendizaxes e prepararse, axudando tamén a outros, para novos proxectos de calquera tipo.
- Contidos
- Tarefas
- Ampliación
- Comunicación
Tema 6
Para rematar...Tema 7
LicenzaManuel Torres Búa. 2015
Este obra está baixo unha licenza de Creative Commons Recoñecemento CompartirIgual 4.0 Internacional.
Esta obra realizouse cunha licenza de formación remunerada de acordo coa Orde do 4 de xuño de 2015 pola que se convocan licenzas por
formación para o curso 2015/16 da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria.
Quedan fora desta licenza os textos, imaxes, recursos... que manteñen a súa propia licenza, sinalada en cada caso.
Úsanse imaxes e recursos de producción propia, que se fan públicos con licenza CC BY-SA, outras de dominio público, con licenza creative commons, GNU... tomados prefentemente de bancos de recursos educativos abertos. Tamén se empregan ---acolléndose ao "Dereito de cita" [1] --- imaxes, e recursos diversos de diferentes páxinas web, e se enlaza a súa licenza ao pé dos propios recursos, que manteñen integramente.
Tema 8
Recursos para profes
Módulo en construcción...