Section | Nom | Description |
---|---|---|
Mediateca | Zona de descargas | Arquivos para baixar |
Presentación | Folla de ruta xeral do curso. | Nesta fola de ruta describense os obxectivos e a estructura docurso, así como e as actividades que deberán realizar os/as participantes para poder superalo. |
Guía didáctica | Guía didáctica do curso na que se concretan: 1. Descrición do curso 2. Persoa titora 3. Obxectivos 4. Competencias profesionais do profesorado 5. Contidos 6. Metodoloxía 7. Seguimento e desenvolvemento do curso 8. Comunicación coa persoa titora 9. Avaliación 10. ¿ Como e cando avaliar as tarefas propostas?
|
|
Tema 1: O marco teórico da mediación | Folla de ruta (Bloque I) | Explicación dos obxectivos e explicación breve do que deben facer os participantes neste bloque. |
Video de presentación do bloque I | video |
|
Contidos tema 1 | Contidos básicos tema 1 |
|
Materiais para imprimir tema 1 | Neste cartafol aparecen a información básica para entender as bases legáis dos servios de mediación escolar |
|
Video para saber máis (I) | Video para introducirse na mediación escolar |
|
Video para saber máis (II) | Videos para iniciarse nos procesos mediadores |
|
Video para saber máis (III) | Videos para iniciarse na mediación escolar |
|
Webgrafía do tema 1 | ssssss |
|
Tema 2: O marco legal da mediación escolar | Contidos do tema 2 | ... |
material para imprimir | Neste tema presentanse as bases legáis no ámbito internacional, nacional e autonómico que posibilitarían a creación dun servido de mediación |
|
Para saber máis | Orientacións para elaborar o plan de convivencia |
|
Webgrafía tema 2 | Webgrafía básica do tema |
|
Tema 3: A concienciación da Comunidade Escolar | Folla de ruta (Bloque II) | Presentación dos obxectivos e breve explicación do que deben facer os participantes neste bloque |
Video bloque II | from José Enrique on Vimeo. |
|
Contidos tema 3 | Contidos tema 3 |
|
material para imprimir | Neste tema analizase a fase de sensibilización da Comunidade Escolar e a análise da convivencia no centro como elemento clave cese proceso de concienciación. |
|
Video para saber máis | Video sobre a resolución de conflitos. |
|
Webgrafía tema 3 | Webgrafía básica para o tema |
|
Para saber máis | Lecturas para ampliar o tema |
|
Tema 4: Fases de implantación dun servizo de mediación escolar | contidos tema 4 | Contidos básicos tema 4 |
material para imprimir | Este tema pretende expoñer diversos aspectos que debemos planificar en relación cos mediadores escolares, para poder seleccionalos adecuadamente. Para iso, analizaremos as cualidades desexables en todo mediador, o proceso de selección dos mesmos e o plan de formación que deben superar. |
|
Banco de vídeos para formación de mediadores/as | Videos que poden orientar sobre as técnicas e habilidades que deben adquirir os/as mediadores/as. |
|
Para saber máis | Ler o artigo. |
|
Webgrafía tema 4 | Webgrafía básica tema 4. |
|
Tema 5: A organización, seguimento e avaliación dun servizo de mediación | Contidos t5 | Contidos básicos tema 5 |
Material para imprimir | Material do paquete ISM para imprimir |
|
Webgrafía tema 5 | Webgrafía básica do tema 5 |
|
Tema 6: Materias e recursos para o servizo ( I ) | Folla de ruta (Bloque III) | Presentación dos obxectivos do bloque e explicación breve do que den facer os participantes neste bloque |
Video presentación do bloque III | from José Enrique on Vimeo. |
|
Contidos t6 | Contidos básicos tema 6 |
|
Material para imprimir | Contidos do tema 6 para poder imprimilos |
|
Webgrafía tema 6 | Webgrafía básica tema 6 |
|
Tema 7: Materiais e recursos para o servizo ( II ) | Contidos t7 | Contidfos básicos tema 7 |
Material para imprimir | Contidos do curso para imprimir |
|
Tema 8: Materiais e recursos para o servizo ( III ) | Contidos t8 | Contidos básicos tema 8 |
Contidos para imprimir | Contidos do tema 8 para imprimir |
|
Proxecto final | Folla de ruta | Descrición do proxecto final do curso, que deben realizar os participantes. |
Licenza | [1] Dereito de cita | Dereito de cita e ilustración |
[2] Atribución da propiedade intelectual das imaxes inseridas neste curso virtual | Atribución da propiedade intelectual dos recursos alleos empregados |
|
Copia de seguranza para restaurar en Moodle 2.6 | Copia de seguranza para Moodle 2.6 |
|
Zona de coordinación e mantemento do curso (oculto aos participantes) | Espazos de apoio | Nestes espazos atoparás información sobre as túas dúbidas ou problemas e se non a topas, fai unha consulta no foro. (Se aínda non tes acceso aos Espazos de apoio, pídelle ao teu coordinador ou coordinadora que xestione a túa matrícula) |
Control de altas e baixas | Documento opcional de control. Cando un participante solicite a baixa:
|
|
Arquivos fonte | Ficheiros orixinais dos documentos en pdf (.odt), paquetes IMS, SCORM (elp)... inseridos no curso, para poder editalos. |
|
Bitácora do curso |
|
|
Directrices para crear cursos Platega | ... |