Przejdź do głównej zawartości

Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional


Introdución

Dende a Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional en colaboración coas universidades de Santiago, de A Coruña e de Vigo estamos a realizar unha investigación sobre a formación inicial das persoas que serán docentes no futuro próximo, é dicir do estudantado de último curso de grao e máster de educación, en relación ás Competencias Profesionais Docentes e ao modelo de formación permanente do profesorado da Consellería.
O propósito é deseñar e artellar vías formativas e de mentorización que faciliten o acceso á función docente e ao seu sistema de formación permanente.

A enquisa só che levará 15’ e as túas respostas son totalmente anónimas. Non se pretende facer unha valoración dos teus coñecementos ou aptitudes, senón facer unha análise para ofrecer melloras nos plans de estudo e nos itinerarios formativos

logo consellería


Protección de datos

Responsable do tratamento de datos

Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e FP

Finalidade do tratamento

Sondaxe de opinión sobre nivel competencial sentido do futuro profesorado en relación ao modelo definido pola CECUFP

Dereitos das persoas interesadas

Acceso, rectificación, supresión, limitación e oposición.

Información adicional de protección de datos

https://www.edu.xunta.gal/centros/erasmusplusmccpd/aulavirtual/mod/page/view.php?id=334&forceview=1


 

Imaxe: itinerario por competencias - inicio

Datos contextuais

Neste parte do formulario pedímosvos un par de datos, anónimos, pero que nos axudarán a contextualizar as vosas respostas.






 

Imaxe: itinerario por competencias - cara a competencia didáctica

imaxe: competencia didáctica - descritores: espazos e recursos, avaliación, acción titorial. Indicadores: 1.3.2, 1.4.1, 1.6.3

 (1) En que nivel é relevante a organización espacial da aula e a selección de recursos materiais para desenvolver unha ou outra proposta metodolóxica?










 

imaxe: itinerario - cara a competencia comunicativa

 

Imaxe: c. comunicativa - descritores: c. verbal, mediación lingüística, sentido estético. Indicadores 2.1.1, 2.2..1, 2.3.2

 


Esta frase comercial podería aplicarse á función docente?

“A comunicación multicanle é aquela que integra diferentes vías de comunicación, coa fin de achegarte máis aos clientes, aumentando así as túas posibilidades de compracelos con experiencias satisfactorias, asociadas ao teu produto”

Imaxe: itinerario por competencias - cara a competencia en desenvolvemento profesional

imaxe: c. desenvolvemento profesional - desc.: compromiso, reflexión, planificación. Indicadores: 4.1.1, 4.2.1, 4.2.3.,4.4.2




Imaxe: itinerario por competencias - cara a competencia en organización escolar e colaboración

Imaxe: c. organización escolar- desc.: xestión de centro, propostas, liderado. Indic: 5.2.1, 5.2.2, 5.3.1, 5.5.2, 5.5.4















Queres traballar algunha destas cuestións co teu alumnado:
altas capacidades, cultura científica, internacionalización, pensamento computacional, lectura etc., pero fáltanche coñecementos e recursos. Como queres formarte?
A - A partir do apoio e do coñecemento doutros compañeiros máis competentes.
B - A partir da lectura de bibliografía especializada no eido en cuestión.
C - A partir de investigación acción desenvolvida de xeito individual na miña práctica educativa.
D - A partir da axuda do apoio da persoa asesora de formación.

Imaxe: itinerario por competencias - cara a competencia en saúde seguridade e benestar

Imaxe: C. saúde, seguridade e benestar - desc.: benestar emocional, benestar físico, benestar na contorna, situacións risco

 

Imaxe: Saúde, seguridade e benestar. Indicadores: 6.1.2, 6.2.1, 6.2.3, 6.3.2, 6.4.3,










Imaxe: itinerario por competencias - cara a competencia inclusiva, social e cidadá

Imaxe: C. inclusiva, social e cidadá. Desc.: Internacionalización, Sostibilidade. Indicadores: 7.5.2, 7.5.4, 7.6.1, 7.6.3

 (22) Cal das seguintes opcións describe un dos beneficios da internacionalización dun centro educativo?




Imaxe: Itinerario de competencias - fin da viaxe

Ostatnia modyfikacja: piątek, 14 czerwca 2024, 15:42 PM