Enquisa sobre Competencias 2
Enquisa sobre Competencias 2
Introdución
Dende a Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional en colaboración coas universidades de Santiago, de A Coruña e de Vigo estamos a realizar unha investigación sobre a formación inicial das persoas que serán docentes no futuro próximo, é dicir do estudantado de último curso de grao e máster de educación, en relación ás Competencias Profesionais Docentes e ao modelo de formación permanente do profesorado da Consellería.
O propósito é deseñar e artellar vías formativas e de mentorización que faciliten o acceso á función docente e ao seu sistema de formación permanente.
A enquisa só che levará 15’ e as túas respostas son totalmente anónimas. Non se pretende facer unha valoración dos teus coñecementos ou aptitudes, senón facer unha análise para ofrecer melloras nos plans de estudo e nos itinerarios formativos.
Protección de datos
Responsable do tratamento de datos |
Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e FP |
Finalidade do tratamento |
Sondaxe de opinión sobre nivel competencial sentido do futuro profesorado en relación ao modelo definido pola CECUFP |
Dereitos das persoas interesadas |
Acceso, rectificación, supresión, limitación e oposición. |
Información adicional de protección de datos |
https://www.edu.xunta.gal/centros/erasmusplusmccpd/aulavirtual/mod/page/view.php?id=334&forceview=1 |
Datos contextuais
Emparella estas imaxes de metodoloxías coas súas denominacións e anota no campo a seguir a combinación correcta (ex. a1, b3, c2...)
b - persoas sentadas en círculo
c - persoas sentadas por parellas mirando ao frente onde se atopa a mestra
d - persoas sentadas de xeito aleatorio na aula, teñen contacto visual
Ordena as seguintes características que debe ter un perfil axeitado para formar parte do equipo de internacionalización nun centro educativo segundo a súa relevancia para esta fin:
- Falar polo menos unha lingua estranxeira
- Capacidade de liderado
- Capacidade de traballar en equipos colaborativos
- Capacidade de traballar baixo presión
- Flexibilidade para as mobilidades
- Interese pola valorización do propio e do alleo
- Interese pola formación
- Destrezas comunicativas
- Capacidade de representación institucional