Datas das probas finais de curso-convocatoria oficial

Ligazón á orde que regula as probas de certificación

Instrución 1/2024 da Dirección Xeral de Formación Profesional, pola que se regulan as probas de certificación das ensinanzas de idiomas de réxime especial polo réxime oficial para o curso 2023/24

Nota: Unha vez publicadas as datas das probas de certificación (B2, C1 e C2) publicaranse as datas das restantes probas e das convocatorias orais.

• Calendario de probas da convocatoria ordinaria
 Alemán Chinés   Español↩  Francés  Galego  Inglés  Italiano  Portugués
Sarria- Convocatoria ordinaria

• Calendario de probas da convocatoria extraordinaria
Alemán Chinés Español Francés Galego Inglés Italiano Portugués
Sarria- Convocatoria extraordinaria

Nota: O alumnado matriculado en máis dunha lingua debe ter en conta que as probas da convocatoria extraordinaria poden coincidir na mesma data e hora, tal e como se informa no anexo VIII que está á súa disposición no momento de formalizar a matrícula.

• That's English!
Convocatoria ordinaria
Convocatoria extraordinaria

Os resultados das convocatorias do alumnado oficial poden consultarse en Centrosnet.

Os resultados do alumnado That's English! poden consultarse na plataforma That's English!

NOTA: As datas das probas son inamoviblesO alumnado oficial que non poida facer a parte escrita ou unha das actividades na convocatoria ordinaria pode presentarse a esa parte na convocatoria extraordinaria. O alumnado oficial que non poida facer a parte escrita na convocatoria extraordinaria deberá matricularse de novo cando remate o curso.

A proba oral só se poderá cambiar se o departamento ten convocado probas orais do mesmo nivel noutra data e sempre que se comunique a necesidade do cambio con anterioridade á data de celebración das probas e se xustifique esta necesidade documentalmente.

Anexo VIII-información_formulario.pdf244.25 KB