Exencións e descontos

DECRETO 89/2013, do 13 de xuño,. Artigo 7  recolle as seguintes exencións e descontos nos prezos públicos:

Exención

Contía

Documentación que se debe achegar

Familias numerosas de categoría especial exención do 100%

Libro de familia coa data en vigor

Familias numerosas de categoría xeral exención do 50% do importe total Libro de familia coa data en vigor
Funcionarios en activo dos corpos docentes establecidos na Lei Orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (BOE do 04/05): exención das taxas de matricula, unicamente nas materias de nova matriculación, é dicir, as taxas de docencia se non é repetidor. Non están exentos da apertura de expediente nin dos servizos xerais

Certificado asinado por Dirección Territorial

Persoas cun grao de minusvalía igual ou superior ao 33% exención do 100% Documentación acreditativa
As vítimas de actos terroristas, así como seus cónxuxes e fillos exención do 100% Documentación acreditativa
As vítimas de violencia de xénero, así como os seus fillos exención do 100% Documentación acreditativa

Importante: En todos os casos deberase acreditar documentalmente o dereito ás exencións e descontos.

Comparativo de taxas na modalidade oficial (en euros)

Tipo de alumnado

1 idioma e/ou nivel

2 idiomas e/ou niveis

Proba de clasificación

Alumnado ordinario novo (1)

127

219

17

Alumnado ordinario antigo (1)

105

197

17

Familia numerosa xeral novo (1)

63,50

109,50

8,50

Familia numerosa xeral antigo (1)

52,50

98,50

8,50

Familia numerosa especial; vítimas de actos terroristas, cónxuxes e fillos/fillas; alumnas vítimas de violencia de xénero e fillos/fillas

Minusvalías >= 33%

0

Funcionaria/o docente nova/o (1,2)

35

0

Funcionaria/o docente antiga/o (1,2)

13

0

1. Por alumnado “novo” enténdese o alumnado que se matricula por primeira vez nunha EOI de Galicia, se pola contra estivo xa matriculado nalgunha EOI de Galicia considérase “antigo”

2. As/Os funcionarias/os docentes dos corpos establecidos na Lei orgánica 2/2006 só teñen exención na primeira matrícula para cada idioma e/ou nivel, non é de aplicación no caso de que repitan curso. Deben achegar certificación da Dirección Territorial.

Comparativo de de taxas na modalidade libre (en euros)

Tipo de alumnado

1 idioma e/ou nivel

2 idiomas e/ou niveis