Taxas da matrícula para a proba de clasificación

As taxas das EOI de Galicia están reguladas polo Decreto 89/2013, do 13 de xuño (DOG do 17/06).

Como pagar as taxas en liña (Na oficina virtual tributaria)

Inscrición na proba de clasificación
(por cada idioma)

ALUMNADO NOVO OU NON MATRICULADO NA EOI NOS DOUS CURSOS ANTERIORES

Códigos de pagamento

*CÓDIGOS DE TRAMITACIÓN

Consellería de Cultura, Educación e O.U.

Delegación de Lugo

Servizo: Ensino Medio

Taxa: Escolas Oficiais de Idiomas

Exencións e descontos:

Importante: En todos os casos deberase acreditar documentalmente o dereito ás exencións.

• Familias numerosas de categoría especial: exención do 100%.

• Familias numerosas de categoría xeral: exención do 50% do importe total.

• Funcionarios en activo dos corpos docentes establecidos na Lei Orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (BOE do 04/05): exención das taxas de matricula, unicamente nas materias de nova matriculación, é dicir, as taxas de docencia se non é repetidor. Non están exentos da apertura de expediente nin dos servizos xerais (Débese achegar certificación da Dirección Territorial)

• As persoas cun grao de minusvalía igual ou superior ao 33%: exención do 100%

• As vítimas de actos terroristas, así como seus cónxuxes e fillos: exención do 100%

• As vítimas de violencia de xénero, así como os seus fillos: exención do 100%