IV Festa di Natale del dipartimento di italiano

Santa ClausFesteggiate un Natale all’italiana dal 15 al 19 dicembre.

NOVOgalería de fotos do concurso de doces

Do 15 ao 19 de decembro:

• Lettere alla Befana: O alumnado participante deberá escribir unha pequena carta á Befana pedíndolle algún desexo para o ano que vén.

O 18 e o 19 de decembro:

• Quiz W l'Italia: os participantes deberán respostar correctamente a diferentes preguntas sobre Italia.
  • Tómbola: xogarase á tombola, un dos xogos tradicionais do Nadal en Italia, parecido ao bingo, con premios.
  • Karaoke: cantaranse diferentes cancións italianas, previamente escollidas polo alumnado.
  • Concurso de doces: o alumnado poderá participar nun concurso de doces italianos. Regole per partecipare.
  • Degustación: degustaranse entre todos os asistentes os doces do concurso, xunto cos clásicos panettone e pandoro.

Do 15 ao 19 de decembro, na entrada da EOI.
Xoves 18 de decembro, a partir das 17.30, aula 7 e aula 14.
Venres 19 de decembro, a partir das 9:15, aulas 7 (de 9:15-12), 8 (de 9:15 a 10:30) e 9 (de 10:30 a12:00).

Imaxe: Openclipart