Cursos de actualización

Coñeces os nosos cursos de actualización? Pica na imaxe para descubrir un xeito de complementar o teu coñecemento de idiomas!

Instrucións matrícula monográficos de Escola Oficial de Idiomas de Santiago de Compostela

Cursos de linguaxe administrativa galega e CELGA 2024-2025

A Resolución do 18 de xuño de 2024 (DOG do 26 de xuño) convoca, con carácter gratuíto, cursos nas EOI de Galicia en-liña de linguaxe administrativa galega para funcionarios (LAG) e presenciais preparatorios para a obtención do certificado de lingua galega (CELGA). Os cursos realizaranse nos períodos e nas escolas oficiais de idiomas de Galicia que se indican na convocatoria.

Prazo para a presentación de solicitudes: 1-12 de xullo para os cursos do primeiro cuadrimestre.

Prazo para a presentación de solicitudes: 11-22 de novembro para os cursos do segundo cuadrimestre.

Prégase ler o texto completo da convocatoria e consultar os requisitos e a documentación requirida.

Acceso por proba de clasificación

Guía fácil sobre a proba de clasificación

Instrucións PCL de Escola Oficial de Idiomas de Santiago de Compostela

Coro plurilingüe

O coro plurilingüe, pluricultural e plurinacional da nosa EOI, ofrécevos esta canción multilingüe como colofón do ano lectivo.

“Wellerman” é unha das variadas pezas do repertorio do noso coro, que neste caso versioneou na maioría das linguas que se aprenden no noso centro.

Queres saber un bocado máis da canción e da súa orixe?

A canción “Wellerman” é unha tradicional canción mariñeira da Nova Zelandia que data do século XIX. Pertence ao xénero das “sea shanties,” que eran utilizadas polos mariñeiros para coordinar o traballo e manter o ritmo durante as tarefas arduas a bordo dos barcos. A letra reflicte as experiencias dos mariñeiros e baleeiros da época.

↓↓