Actividades 2022-23 - 2º cuadrimestre

2º CUADRIMESTRE

Á

CLUB DE TEATRO

CANDO: meses de febreiro, marzo, abril e maio

ONDEno Teatro Rosalía de Castro ou no Forum Metropolitano

CANTOentre 7 e 5 euros (colaboran os Departamentos de Galego e Portugués e mais o Equipo de Normalización Lingüística (ENDL)

PARA QUENqueda convidado todo o alumnado da escola que teña interese no teatro, en concreto, e na cultura galega, en xeral.

QUEpretendemos formar un grupo de saídas culturais estable para gozarmos das obras de teatro e outros espectáculos que se poden ver na Coruña e que se desenvolvan en lingua galega.

OBRAS PROGRAMADAS:

Backup. A resurrección de Nuno de DeSte Xeito Producións. Fórum Metropolitano. Venres, 3 de febreiro ás 21.00

Unha inimiga do pobo de Henrik Ibsen. Talía Teatro. Teatro Rosalía. Venres, 3 de marzo ás 20.30

Ragazzo de Barrosanta. Fórum Metropolitano. Venres, 17 de marzo ás 21.00

Iphixenia na porta do super de Compañía Humana. Fórum Metropolitano. Venres, 31 de marzo ás 12.00 (terá prioridade o alumnado da quenda da mañá)

Festival de Narración oral: Falando a boca chea. Actuación sen determinar

Relato para un incendio de aAntena. Fórum Metropolitano. Venres, 28 de abril ás 21.00

A louca historia de Galicia de Fulano, Mengano e Citano. Fórum Metropolitano. Venres, 5 de maio ás 21.00

O porco de pé de Vicente Risco con versión de Pepe Sendón e Quico Cadaval. Teatro Rosalía de Castro. Venres, 19 de maio ás 20.30

Ó

As nosas tradicións e celebracións: o Entroido

CANDOmes de febreiro

ONDEno recibidor da EOI

QUEdías, figuras, localidades, tradición indoeuropea, orixe, significado, gastronomía, rituais... ENTROIDAMOS?

Os maios

CANDOfinal de abril e principio de maio

ONDEno recibidor e no corredor do Departamento de Galego

QUEa celebración dos maios en Galicia: información, fotos, sentido, tradición e orixe, elaboración e exposición de maios, reparto de xestas floridas...

Letras galegas 2023: Francisco Fernández del Riego

CANDO: mes de maio

ONDE: no recibidor e no corredor do Departamento de Galego

QUE: carteis sobre a vida e obra do autor homenaxeado este ano

Í

Pintura: Museo de Belas Artes da Coruña

CANDO:  8 de maio, de 10.00 a 11.15

ONDE: Museo de Belas Artes da Coruña

CANTO: visita guiada de balde

QUEpercorrido polas salas do museo dedicadas a pintores galegos dos séculos XIX e XX (salas 4, 5 e 6)

MÁIS INFORMACIÓN: ver folleto

FOTOS:

Xornada de baile e música galega

CANDO: mes de abril ou maio, en dúas quendas ->

- MAÑÁ:
por determinar

- TARDE:
por determinar

ONDE: no patio ou  no recibidor da EOI

CANTO: de balde

QUEN: o profesor Ismael Carcedo. Convida o Departamento de Galego en colaboración co Equipo de Normalización Lingüística.

QUEtres horas de música, baile e palabras. Anímate a participar: aprenderás a darlle un xeito ao baile e á pandeireta e, a maiores, coñecerás o imprescindible sobre o noso folclore. Xusto o preciso para triunfares no próximo serán. E veña baile e veña foliada!

Ó

Compostela e as Letras Galegas

CANDO: mércores, 17 de maio. Saída ás 10.00 da estación de tren

ONDE: visita a Santiago de Compostela (Museo do Pobo Galego, visita guiada pola cidade, catedral e pórtico da Gloria...) e asistencia á manifestación das Letras Galegas

QUEN: organizado polo Departamento de Galego e mais polo Equipo de Normalización Lingüística e dirixido a todo o alumnado e persoal (docente e non docente) da escola.

QUEvisita Compostela o día no que celebramos a vida das nosas letras; coñece o Museo do Pobo Galego, a catedral e o Pórtico da Gloria; percorre as rúas da zona vella nunha visita guiada; goza da gastronomía da cidade á tardiña.

CANTO: 5 euros

MÁIS INFORMACIÓN: se quixeres participar no xantar en grupo, cómpre avisares