CUENTACUENTOS EN FAMILIA

MASTERCLASS DEPORTIVA. HÁBITOS SAUDABLES

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2024/25

O alumnado de 4º educación infantil admitido no centro deberá formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño ambos incluídos, segundo o previsto no capítulo IV da Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se regula o procedemento para a admisión do alumnado no segundo ciclo de educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato en centros docentes sostidos con fondos públicos.

Horario secretaría: 9.30 a 11.15h.

Entregarase na secretaría do centro a documentación que a continuación se relaciona.

• IMPRESO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA (documento adxunto).
  • OPCIÓN SOBRE O ENSINO DA RELIXIÓN/ATENCIÓN EDUCATIVA (documento adxunto).
  • AUTORIZACIÓN USO DA IMAXE PERSOAL DO ALUMNADO (documento adxunto).
  • CUESTIONARIO SOBRE A LINGUA MATERNA DO ALUMNADO (documento adxunto).
  • AUTORIZACIÓN PARA A SAÍDA Á CONTORNA.
  • RECOLLIDA DE DATOS (documento adxunto)
  • FOTOCOPIA DO DNI D@ ALUMN@
  • FOTOCOPIA DA TARXETA DE PRESTACIÓN SANITARIA DA ALUMNA/O.
  • FOTOCOPIA DOS DNI DOS PROXENITORES (só as familias que non entregaron copia en marzo).
  • FOTOCOPIA DO LIBRO DE FAMILIA (só as familias que non entregaron copia en marzo)
  • NO CASO DE SEPARACIÓN OU DIVORCIO, COPIA COMPULSADA DA SENTENZA XUDICIAL E/OU DO CONVENIO REGULADOR ONDE CONSTE A CUSTODIA DA ALUMNA/O.
  • 2 FOTOS TAMAÑO CARNET.

Os documentos editables figuran nos adxuntos.

SOLICITUDE PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR DESTINADA AO ALUMNADO ADMITIDO EN 1º DE PRIMARIA.

Normativa: Orde de 7 de maio de 2024 (DOG 20/05/24)

Prazo de solicitudes: Dende o 21 de maio de 2024 ata o 21 de xuño de 2024 (incluído).

Lugar de presentación: Secretaría do CEIP Rosalía de Castro

As solicitudes tamén poderán presentarse vía electrónica no formulario normalizado (ED 330B- anexos I e II) disponible na aplicación fondolibros e a través da sede electrónica da Xunta de Galicia.

No caso de que a solicitude se tramite por vía electrónica empregando a aplicación fondolibros, será necesaria a presentación dunha solicitude por cada alumno/a aínda que estean no mesmo centro.

CONVOCATORIA PÁXINA DA CONSELLERÍA

ENLACE PÁXINA FONDO LIBROS

ENLACE SEDE ELECTRÓNICA

SOLICITUDE ANEXO I e II

Máis información no archivo adxunto.

LETRAS GALEGAS 2024

Premendo na imaxe poderás coñecer, da man do noso alumnado, un pouco máis da vida e obra de Luísa Villalta, homenaxeada este ano polo Día das Letras Galegas.