COMPROMETIDOS

Este curso os nenos e nenas de Relixión do CRA de Rianxo tamén nos sumamos á defensa do medio ambiente. Partindo dos textos bíblicos sobre a Creación nos involucramos nunha actividade de carácter ecolóxico. A través destes relatos contemplamos o mundo como un agasallo de Deus que é necesario coidar e mimar, ao igual que ás persoas.

Por este motivo decidimos facer un contrato onde nos comprometimos a axudar a Deus a coidar do mundo. Primeiro en asamblea decidimos qué compromisos íamos adquirir. Despois a profe Celia os trouxo escritos dentro de formas xeométricas que tivemos que ler, colorear e recortar:

Logo cando estiveron todos os compromisos coloreados e recortados, preparamos o contrato nunha cartulina de cor con rotuladores dourados e prateados, para a continuación ir pegando os nosos compromisos:

Cando rematamos de pegar todos os compromisos , nos quedaron uns carteis moi bonitos, entón démoslle a volta e firmamos todos, para convertelos nuns contratros en firme:

Unha vez que tivemos feitos os nosos contratos ecolóxicos os colocamos nun lugar visible dentro da aula para lembrarnos durante todo o ano que estamos comprometidos a coidar e respetar tanto ás persoas como á natureza e aos animais:

Con esta actividade non so aprendimos moitas cousas sobre a Creación de Deus e o respeto aos demáis, senón que tamén desenrolamos a nosa conciencia ecolóxica, centrándonos sobre todo no tema que dende Axenda 21 propón este ano: o aforro enerxético. O longo da actividade falamos i explicamos distintas formas de aforrar auga e enerxía e nos comprometimos a levalas a cabo nas nosas casas e na escola: non ter aberta a billa da auga deseguido mentres nos lavamos os dentes, non poñer a calefacción moi alta, apagar sempre as luces cando saímos dun cuarto, non ter prendido o televisor ou o ordenador senón lle estamos facendo caso, nos ser preguizeiros na ducha mentres está correndo a auga, debemos andar lixeiros e darnos duchiñas curtas... De todas estas cousas falamos na clase e aprendimos moitas cousas sobre o coidado da natureza pero quizáis o máis importante e que nos demos conta de que como nós sendo nenos podemos facer moitas cousas na nosa vida diaria que axudan a que vivamos nun mundo mellor.

A continuación vos mostramos as galerías de fotos sobre a actividade:

Galería 1,escolas de Pazo, Rañó, Abuin, Quintáns e Vacariza:

Galería 2, escolas de Capela, Cruceiro, Cuvide e Outeiro:

Bueno pois esperamos que vos gustase a nosa actividade, mandámosvos moitos bicos e ata a próxima!