E O VENRES XA ESTÁ AQUÍ

Bos días cativas e cativos, que tal? como estades? Eu ben, con moitas ganas de estar de volta na nosa escola, pero como ainda non podemos, aquí sigo deixando algunhas cousiñas moi divertidas para que fagades na casa.

Hoxe estamos a venres, e os venres nos visita a profe Soraya e a súa inseparapable amiga Felisa, xa sabedes, ir visitala a súa especialidade, que seguro, seguro, ten actividades moi interesante. E ela sabe, que na escola de Barreiro hai grandes músicos.

O reto que vos plantexo hoxe ten que ver coa semana na que estamos,  A SEMANA DO DÍA DO LIBRO. Como eu sei que sodes grandes contadores de historias, hai vai a miña proposta...

Coñecéndoos, seguro que creades historias fantásticas. Dicirlle as vosas familias que tamén inventen algún con vós.

Relacionado cos contos vouvos deixar aquí outra forma de contar contos, espero que vos guste e unha compañía de títeres moi especial, TARABELOS, TÍTERES E CONTACONTOS.

En arquivos adxuntos vou deixar hoxe unha serie de material para os que queiran imprimir, está feito pensando nas características da aula, se o levades a cabo, que o fagan con calma, non se trata de que se senten a facelo como sen non houbera un mañá.

E para despedirme unha canción sobre onde nos poden levar os libros e a nosa imaxinación.

Unha aperta que voa da profe Marta.

KATIA.pdf799.96 KB
LEIRE.pdf914.43 KB