Gozando das froitas

Neste curso escolar 2012/13 os nenos/as de educación infantil están a disfrutar do Plan de Consumo de Froitas na Escola. Aproveitando esta actividade xurde a idea de participar no Plan Proxecta, desenvolvendo o proxecto: DISTRIBUCIÓN DE FROITAS AOS CENTROS ESCOLARES.
O obxectivo é concienciar ós nosos alumnos/as sobre os beneficios saudables das froitas na nosa alimentación. Tendo en conta este obxectivo estanse a realizar durante o curso diferentes actividades relacionadas con: O coñecemento das diferentes froitas, a importancia das froitas para unha alimentación saudable e unha vida sá e o fomento do consumo das diferentes froitas e a recompensa polo mesmo.

Ata o momento desenvolvéronse as seguintes actividades: Ambientación das aulas de infantil con diferentes froitas; comedor:O rincón de infantil adornamolo con froitas e normas dos bos hábitos a hora de comer (non fales  alto no comedor para que te escoiten mellor); degustación de froitos secos e carnosos da tempada; plantación de árbores autóctonas (castiñeiro, carballo, amendoeira, abeleira, nogueira). Despois de dar a coñecer as froitas de outono fixemos plantación no patio do colexio; caderno viaxeiro de adiviñas e refráns de froitas, implicando ás familias no proxecto.