Novas de interese

ORIENTALINE

Xa tedes a vosa disposición o acceso ao programa Orienta de orientación académica e profesional na súa versión online (Orientaline) para o curso 2023-2024. Aquí atoparedes cuestionarios, itinerarios e todo tipo de información sobre as posibilidades académicas e profesionais.

El Orienta

BECAS E AXUDAS

Liganzóns aos vídeo titorias para cumplimentar a bolsa Neae para o curso 2023-2024:

Ter en conta que as datas corresponden a convocatorias anteriores pero o procedemento está explicado correctamente.

LEMBRA: PRAZO DE PRESENTACIÓN  ATA O 13 DE SETEMBRO DE 2023.

·        https://www.youtube.com/watch?v=ZNUFPUu4hhg

DOCUMENTACIÓN QUE SERÁ NECESARIO PRESENTAR:

·        DNI do alumno e dos familiares que conviven no domicilio familiar.

·        Número de conta bancaria e certificado bancario na que o alumno sexa titular ou cotitular (IBAN).

·        Certificado de discapacidade. Serán necesarias as datas de expedición da mesma.

·        Carnet de familiar numerosa, de ser o caso.

·        Proxecto do gabinete que realizará a reeducación pedagóxica e/ou da linguaxe.

Dpto. de Orientación do CPI de Mondariz

Xefatura Territorial de Educación