EDUCACIÓN SECUNDARIA. MATRÍCULA E DEVOLUCIÓN DE LIBROS DO FONDO

Xuntamos nota relativa ao fin de curso para ESO:

NOTAS CURSO 19/20

Publicación: En  Abalar o día 22 de xuño ás 10 h.

Reclamacións: 48 h a partir do momento da publicación.

MATRÍCULA CURSO 20/21

TODO O ALUMNADO de ESO (aprobado ou suspenso) terá que formalizar matrícula agora en xuño, sempre para o curso seguinte ao que está cursando; no caso de que na avaliación de setembro se decidise que algún alumno/a tivese que repetir entregaráselle xunto co boletín de notas un novo impreso para modificar o entregado agora.

Os sobres de matrícula poderánse recoller no centro a partir do 22 de xuño e a formalización da matrícula coincidirá coas datas de devolución de libros do fondo.

DEVOLUCIÓN LIBROS TEXTO FONDO SOLIDARIO E LIBROS BIBLIOTECA

Hai que devolver os libros da biblioteca e o club de lectura que o alumnado tivera na casa e os libros de texto do fondo de todas as materias aprobadas en xuño (hai que lembrar devolver todos os volumes no caso de materias separadas por trimestres).

Os libros das materias suspensas devolveránse en setembro.

DATAS de devolución libros de fondo e formalización de matrícula curso seguinte:

2º e 3º ESO: días 22 e 23 de xuño en horario de 9:45 a 13:25h

1º e 4º ESO: día 25 de xuño de 9:45 a 13:25 h.

O alumnado de 6º que se matricule en 1º da ESO formalizará a matrícula o día 26 de xuño en horario de 9:45 a 13:25h

RESOLUCIÓN FONDO SOLIDARIO PARA O CURSO 20/21

Día 10 de xullo: publicación no colexio das listaxes provisionais de admitidos/as

Días 13 e 14 de xullo: presentación de reclamacións.

Día 14 de setembro: publicación da adxudicación definitiva.