Vedra medra continúa no 2º trimestre “Abrindo Camiños”

Desde o pasado 28 de marzo e ata 5 de maio,  61 alumnos/as de educación infantil, 193 alumnos/as de educación primaria e 123 de ESO botáronse ao Camiño para percorrer esta vía ao seu paso polo concello de Vedra con dous itinerarios: a Vía da Prata e o Camiño miñoto-ribeiro.

Ese curso 21-22, Vedra medra. Abrindo Camiños participa no Proxecta “Vexo, veo Xacobeo” e céntrase en educar o alumnado máis cativo (educación infantil e 1º ciclo de primaria) en valores patrimoniais.

Á parte das saídas á contorna, os cativos e cativas de infantil desfrutaron de tres sesións de contacontos que se desenvolveron os días 25 e 26 de abril no centro.

O resto do alumnado do centro sumouse tamén a esta actuación acompañados dos seus mestres/as e titores/as.

Aquí deixamos a memoria gráfica dos nosos camiñantes de camiñada por Vedra adiante.

Xulia Marqués

Coordinadora do EDLG e de Vedra medra