Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Week of Marzo 16, 2020 »
all day

As tarefas de Matemáticas para 1º de ESO para a semana do 16 ao 20 de marzo están colgadas na plataforma EVA/Edixgal, na sección "7. Iniciación al álgebra. Ecuaciones".

As tarefas tamén están indicadas na Axenda da aula virtual.

Para as actividades que teñades que facer no caderno, habilitarei cada día tarefas para que podades subir imaxes escaneadas ou fotografías dos exercicios se queredes que os revise.

Por outra banda, os que non entregárades a ficha de reforzo de proporcionalidade o venres pasado, podedes facelo a través dunha tarefa que está dispoñible na sección "6. Proporcionalidad y porcentajes". Esta tarefa estará aberta durante esta semana.

Podedes consultar as vosas dúbidas a través do Foro de dúbidas que se atopa na sección "Xeral" ou a través da mensaxería.

Start: 16/03/2020 10:05

As tarefas de Matemáticas orientadas ás ensinanzas académicas de 3º de ESO para a semana do 16 ao 20 de marzo están colgadas na aula virtual do centro, na sección "6. Sistemas de ecuaciones".

Os prazos da segunda tarefa do libro de lectura e do reforzo de ecuacións ampliáronse ata o 6 de abril. Respecto ao reforzo de ecuacións podedes subir un documento escaneado ou con fotografías do voso traballo nunha sección habilitada na aula virtual para que o poda revisar.

Podedes consultar as vosas dúbidas a través do Foro de dúbidas que se atopa na parte superior da aula virtual ou a través da mensaxería do Moodle.

Start: 16/03/2020 13:08

As tarefas de Matemáticas para 2º de ESO para a semana do 16 ao 20 de marzo están colgadas na plataforma EVA-Edixgal, na sección denominada "Trabajo en casa por coronavirus".

No ficheiro adxunto pódense consultar os detalles de cada unha das tarefas.

Start: 16/03/2020 13:12

As tarefas de Matemáticas orientadas ás ensinanzas académicas para 4º de ESO para a semana do 16 ao 20 de marzo están colgadas na aula virtual, na sección denominada "Trabajo en casa por coronavirus".

No ficheiro adxunto pódense consultar os detalles de cada unha das tarefas.

all day

Subidas á aula virtual as actividades para o alumnado con ACI. Poden consultarse no ficheiro adxunto, e tamén na sección Reforzo da plataforma EVA/Edixgal.

all day

As tarefas de Matemáticas para 1º de ESO para a semana do 23 ao 27 de marzo están colgadas na plataforma EVA/Edixgal, na sección "7. Iniciación al álgebra. Ecuaciones", e tamén como ficheiro adxunto.

Creáronse cursos na aula virtual para alumnado con reforzo, ao que xa se matriculou neles. Aqueles que atopen que teñen dispoñible o curso "Matemáticas reforzo" tamén deberán facer as tarefas que se indican nel.

all day

As tarefas de Matemáticas para 2º de ESO para a semana do 23 ao 27 de marzo están colgadas na plataforma EVA-Edixgal, e tamén como ficheiro adxunto.

all day

As tarefas de Matemáticas Académicas para 4º de ESO para a semana do 23 ao 27 de marzo están colgadas na aula virtual do centro, e tamén como ficheiro adxunto.

all day

As tarefas de Matemáticas para 3º de ESO para a semana do 23 ao 27 de marzo están colgadas na plataforma aula virtual do centro, e tamén como ficheiro adxunto.

« Marzo 2020 »
16171819202122