Outubro 2021

Selección de lecturas para Samaín

Bo día,

O equipo de biblioteca, en colaboración coa Estadea, facilítavos unha listaxe de obras de lectura axeitadas para celebrar o Samaín ou o Día de defuntos

Un saúdo espectral,

O equipo de biblioteca

Selección de lecturas para Samaín

Bo día,

Un saúdo espectral,

O equipo de biblioteca

Samaín lector

No día das bibliotecas os nosos sapoconchos andan a preparar o día de defuntos ou Samaín e as lecturas que nos van propoñer para pasalo de medo

Felices lecturas neste día de néboa mesta e orballo.

Samaín lector

Felices lecturas neste día de néboa mesta e orballo.

Concurso nome da biblioteca

Bo día a todos e todas,

O equipo de biblioteca anímavos a participar no concurso para poñerlle nome á casa de Lentiña, Cova e Terreña.

En Conserxería poderedes encontrar as fichas que debedes cubrir para participar e logo depositalas na urna que alí estará situada. Todos os participantes levarán un pequeniño presente por colaborar cos nosos sapoconchos lectores.

data límite para achegar as vosas propostas será o vindeiro 26 de outubro.

Posteriormente, o día 28 de outubro o equipo da biblioteca escollerá 5 das vosas propostas que serán premiadas cun agasallo. E, entre o 28 e o 29 de outubro, abrirase un formulario na Aula Virtual para que toda a comunidade educativa poida votar polo nome gañador.

Animádevos a participar!!

Concurso nome da biblioteca

Bo día a todos e todas,

data límite para achegar as vosas propostas será o vindeiro 26 de outubro.

Animádevos a participar!!