Xuño 2019

Lipdub: "Manteña aos nen@s ao alcance dos libros"

O equipo de Biblioteca, co gallo do Día do Libro, quixo involucrar a todo o alumnado do centro nun lipdub no que facemos un percorrido polo noso centro guiados polas nosas lecturas favoritas.

Lipdub: "Manteña aos nen@s ao alcance dos libros"

Lipdub: "Deixemos aos nenos ao alcance dos libros"

O equipo de Biblioteca, co gallo do Día do Libro, quiso involucrar a todo o alumnado do centro nun lipdub no que facemos un percorrido polo noso centro guiados polas nosas lecturas favoritas.

Lipdub: "Deixemos aos nenos ao alcance dos libros"