Esquema de temas

    • Icona Foro
      FORO DE NOVAS E COMENTARIOS DE 4ºA
      Non dispoñíbel a non ser que: Pertences a 4ºA
    • Icona Foro
      FORO DE NOVAS E COMENTARIOS DE 4ºB
      Non dispoñíbel a non ser que: Pertences a 4ºB
  • TEMA 1: VERB "TO BE" (SER OU ESTAR)

    Aquí aprendemos o verbo "TO BE" (AM /IS /ARE). Significa "SER/ ESTAR". É un verbo moi importante que temos que usar moitas veces en inglés e que hai que aprender.

  • UNIT 2: PHYSICAL APPEAREANCE

    Destacado

    DESCRIPTIONSNeste tema imos usar o verbo "TO HAVE GOT" e como estamos facendo imos describir o aspecto físico das persoas. 

  • UNIT 3: THE TIME

  • UNIT 4. THE WEATHER.

    Neste tema imos traballar o "WEATHER" (o tempo climático, non o das horas). É mooi doado. Terás que aprender cómo se pregunta que tempo vai, o vocabulario, e repasar o verbo "TO BE". 

  • UNIT 5. ROUTINES AND PRESENT SIMPLE

    Simple present tense

  • UNIT 6: WHERE...? (ONDE)

    Neste tema aprenderás como usar as palabras: IN, ON, UNDER,  OVER, IN FRONT OF, BEHIND, NEXT TO, OPPOSITE. 

    Tamén revisaremos vocabulario da casa  e tamén do pueblo (TOWN).

    • IN, ON, UNDER, OVER, IN FRONT OF, BEHIND

      Terás que aprender este video de memoria. É o traballo que tes para hoxe. Apréndeo ben, fíxate que a man que fai de caixa non se move. Aprende o que quere dicir cada palabra.

    • Mira este video e repite varias veces o que di. 

      NOTA: BESIDES significa o mesmo que NEXT TO

    • Aquí tes moitos exercicios interactivos para facer sobre estas palabras que estamos a traballar (chámanse PREPOSITIONS OF LOCATION: PREPOSICIÓNS DE LUGAR). Son palabras que nos indican "onde está algo".

      Non tes que facelos todos. Pero, podes practicar para aprender de forma máis divertida.

      NOTA: É unha proba, se non podes facelos non pasa nada.

    •                AFIRMATIVA: THERE IS – THERE’S – HAI (VERBO HABER ) EN SINGULAR. EX:  There’s a big school in Valdoviño.

                                              THERE ARE- HAY (VERBO HABER ) EN PLURAL. EX:  There are two swimming pools in Valdoviño.

                                             RECORDA: EN NEGATIVA: THERE ISN’T / THERE  AREN’T 

                                              EN PREGUNTA:  IS THERE...? / ARE THERE...?

      Pois facede 10 oracións na libreta, despois de ver o vídeo  de vocabulario que vos puxen na páxina, para que vos axude coas palabras.

      Nota: se queredes escribir a palabra “MOITAS / MOITOS” escribide “MANY”.

  • UNIT 6: PRESENT CONTINUOUS.WHAT ARE YOU DOING?

    Neste tema imos a aprender a dicir o que estamos facendo no momento de falar. WHAT ARE YOU DOING? / WHAT IS YOUR MUM DOING?... É moi doado, pero antes de nada teremos que repasar o verbo "TO BE" (AM /IS/ ARE) e acordarnos que á acción (é dicir, ao verbo principal hai que engadirlle "-ING"). Imos practicar!

    • Vai ao enlace e traballa os diferentes exercicios que hai para aprender os "Membros da Familia". Despois podes ir a outros temas. O importante é que vaias vendo como funciona esta páxina tan interesante e que eu e os meus alumnnos e alumnas de 5º e 6º traballan tanto.

    • Cada enunciado con un número que tedes aí é un exercicio con oracións diferentes e todos son exercicios do "Presente continuo", é dicir, o tema que estamos dando. Cando acabades un exercicio ou vos cansades del ou non vos sale, cerrades a pestaña na cruz que hai arriba e ides a outro exercicio. Os últimos son máis difíciles que os primeiros. Non vos preocupedes deles. Quero que miredes os distintos exercicios que hai e que fagades algún. NON TEDES QUE ESCRIBIR NADA NA LIBRETA. SOLO MIRAR COMO SON ESTAS PÁXINAS.

    • Fai "click" no enlace de arriba para practicar as oracións con este xogo. Despois vólveo a facer copiando as oracións correctas na libreta. Ponlle un título. Exemplo: Present Continuous Sentences. Despois, se queres , podes seguir xogando con outros temas ou vocabulario.

    • What are you doing? (Qué estás facendo?)/ What are you eating? (Qué estás comendo?) / What are you cooking? (Que estás cociñando?)

      I’m playing cards/ I am eating a sandwich/ I’m cooking dinner.

      Estas oracións que nos din o que facemos no momento en que estamos a falar, chámanse “Present Continuous” (Presente Continuo). E constrúense así:

      AFIRMATIVA: SUXEITO ( I/ YOU/ MY FATHER…) – VERBO TO BE (AM/ IS /ARE) – VERBO PRINCIPAL (CON – ING).

      EXAMPLES:    I’m dancing.

                              You  are watching TV.

                               My parents are cleaning the car.

                              My dog is playing with me.

      Se fosen NEGATIVAS, terías que negar o verbo “TO BE”,  se fosen PREGUNTA, terías que poner o verbo “TO BE” en forma interrogativa.

      Repasa o verbo “TO BE” e mira e repite oralmente o vídeo que tes no enlace.

      Falamos mañán.

      Un bico grande.

      Carmen Barro

    • Fai a ficha que tes no enlace na libreta. Sé ordenad@. Le as indicacións que che dou ao abrir a páxina, arriba de todo.

  • TEMA 7: WATCH, LISTEN AND LEARN

    • Este vídeo ten oracións que aparecen en películas de Disney, nesas oracións aparece o verbo “TO BE” (AM /IS /ARE) en azul, no texto. Escoita varias veces o vídeo e escribe na libreta solo as oracións nas que aparece o verbo “TO BE”. Pon un título ao exercicio, despois escribes a oración e ao lado escribes o título da película e o ano no que se fixo, que aparecen tamén no vídeo. Tes que ir parando o vídeo, claro. Non traduzas o título ao castelán , déixao en inglés. Recorda que as oracións rematan cando hai un punto.

      Example: 1. “Timón this is Nala” – “The Lion King” (1994)

                       2. “I’m sixteen years old” – “ The Little Mermaid” (1989)

      e así fas con todas.

      Sé ordenad@, numera as oracións e escribe con boa letra.

    •  Ola, a todos e todas en 4º de Primaria. Hoxe tedes un vídeo cunha canción de exercicio. Primeiro fan a actividade física lento (SLOW)  e despois rápido (FAST).

      As oracións están en “presente continuo” porque están falando no momento de facer a actividade. Así vedes que a acción, é dicir, o verbo principal da oración,  está con “-ING”.

      Esta canción vainos servir para traballar co dicionario que tedes ao principio do tema. Eu douvos a letra da canción cuns verbos suliñados, a eses verbos quitádelles “-ING” e despois buscádelos no dicionario. NOTA: No dicionario podedes cambiar de español a inglés, e de inglés a español.

      Copiade os verbos na libreta nunha lista, e poñede o significado ao lado. Iso chámase “traducir”.

      Entendedes agora mellor o que di? Ben, se non atopades as palabras no dicionario, non quero que vos preocupedes, practicade a canción escoitando o vídeo e xa está.

    • Aquí tes a letra da canción e os verbos que tes que buscar no dicionario,  suliñados. Telos que buscar quitándolles "-ING".

    • Ola, a todos e todas. Hoxe temos unha historieta que ver no vídeo. Parécenme uns debuxos moi bonitos e unha historia moi sinxela. Se vos fixades sempre se repiten varias oracións:

      -We’re late: Chegamos tarde

      - It’s early: É cedo

      - What’s the harry?: Que présa (apuramento) hai?

      Hoxe, despois de escoitar o vídeo varias veces, quero que fagades un debuxo sobre a historia que acabades de ver. Poñédelle un título. Teñen que estar todos os personaxes. Ten que ocupar toda unha folla. Poñede o nome aos animais, en inglés, claro. Facédeo bonito e dálle color, se podes.

  • TEMA 8: I LIKE, I DON'T LIKE, DO YOU LIKE?

    Neste tema falaremos do que nos gusta e do que non nos gusta. 

    • Fai "CLICK" no título que tes na línea anterior. Escribe na libreta 3 oracións como no modelo. Cambia o nome dos alimentos.

      1. I like apples, hamburgers and broccoli.

      2. I don't like  peas, hot dogs or coffee.

      3. Do you like corn?

  • UNIT 9: WATCH, LISTEN AND LEARN 2

    Nesta unidade imos, de novo, a ver vídeos, escoitalos e aprender inglés.

  • Tema 11

  • Tema 12