Esquema de temas
Xeral
TEMA 1: VERB "TO BE" (SER OU ESTAR)
Aquí aprendemos o verbo "TO BE" (AM /IS /ARE). Significa "SER/ ESTAR". É un verbo moi importante que temos que usar moitas veces en inglés e que hai que aprender.
Learn this song. (Aprende esta canción)
Aquí hai unha explicación que tes que aprender.
Aquí podes ver como se usa o verbo "TO BE" para negar (para dicir que no)
Neste vídeo explícase como facer as preguntas co verbo "TO BE"
Aquí tes un enlace para practicar o verbo "TO BE" (SER /ESTAR)
Escribe na libreta unha descripción de Rafa Nadal, mirando esta foto. Despois fai ti unha descripción do teu deportista ou cantante favorito ou favorita. Escribe ben, sé ordenado/a e pon un título primeiro. Axúdate da fotocopia que tes cos adxectivos "OPPOSITES"
- Este tema
UNIT 2: PHYSICAL APPEAREANCE
Neste tema imos usar o verbo "TO HAVE GOT" e como estamos facendo imos describir o aspecto físico das persoas.
Fai click aquí e atoparás o verbo "TO HAVE GOT" (verbo ter) , terás que sabelo para facer oracións describindo xente. Tamén o tedes pegado na libreta.https://www.edu.xunta.gal/centros/cpiatios/aulavirtual/pluginfile.php/22900/mod_resource/intro/havegot.jpg
Esta ficha é de VOCABULARIO. Tes que aprender a consultala. Tamén a tes entre as follas da libreta.
Fai esta ficha interactiva e despois escrebes na libreta o título "MY FRIENDS" e debaixo copias as oracións que están na ficha, xa completadas.
Mira este VIDEO e repite o vocabulario varias veces.
Mira este VIDEO varias veces e fai o seguinte exercicio: escribe o título BODY PARTS e debaixo escribes todas as palabras que escoites das partes do corpo. SÉ ORDENADO OU ORDENADA.
UNIT 3: THE TIME
Nesta ficha tes unha explicación de como dicir a hora en inglés. Por suposto, terás que saber escribir os números.
Neste video ides ver o mesmo que hai na fotocopia que tedes pegada na libreta. Repasade e sobre todo repetide as oracións.
Explora este xogo e aprende a dicir as horas.
Copiade os reloxos na libreta e escribide a oración correcta dicindo que hora é. EXAMPLE: IT'S TWELVE O'CLOCK.
O segundo exercicio é máis difícil pero seguro que sabedes facelo mirando polo esquema da libreta. Tedes que escoller unha das opcións que tedes debaixo. Se non vos sale non pasa nada. Facede o exercicio en dous días se queredes. SEDE ORDENADOS. MELLOR EN DOUS DÍAS BEN FEITO QUE NUN DÍA E MAL.
Escribe na túa libreta a pregunta e as respostas das horas que tes na ficha. RECORDA: pregunta/resposta/ espazo. SÉ ORDENAD@.
EXEMPLO: What is the time?
It's three o'clock.
Aprende esta canción para practicar "THE ABC" (The alphabet) in English.
Dialogo coas horas.
UNIT 4. THE WEATHER.
Neste tema imos traballar o "WEATHER" (o tempo climático, non o das horas). É mooi doado. Terás que aprender cómo se pregunta que tempo vai, o vocabulario, e repasar o verbo "TO BE".
1. Segue as instrucións da ficha que che dou a continuación.
A continuación do último que fixeches, na libreta, fai debuxos iguais ou parecidos ás palabras que vas atopar na ficha que tes a continuación (nen moi grandes, nen moi pequenos. Que che caiban 6, máis ou menos en cada páxina. RECORDA: SÉ ORDENAD@. FAI AS COUSAS BONITAS.
Escoita varias veces esta canción. Haberá algunhas palabras que non entendas, pero non importa.
Agora terás que descargar a ficha que che envío (se non che aparece, búscala na carpeta "DESCARGAS"). Ten a letra da canción (LYRICS) pero con espazos en blanco. Unha vez que teñas descargada a ficha, cubre os espazos en blanco, éncheos coas palabras correctas que escoitas no video. Debes escoitar o video ao mesmo tempo (será máis doado). NOTA: SERÁ MOI FÁCIL SE XA TES ESTUDADO O VOCABULARIO.
Mira este vídeo varias veces e trata de repetir as palabras que coñezas que hai nel. Copia na libreta o texto.
Para ver os subtítulos, tedes que facer "clic" na rodiña que hai no video, abaixo á dereita e ir a subtitulos. Poñédeo en inglés, claro!
Podedes escribir o texto na libreta. NOTA: sede ordenados.
- What is the weather like?, una ficha interactiva de alejovies
liveworksheets.comAquí tes dúas páxinas interactivas. Fai a primeira e despois copias a pregunta e resposta na libreta. Sé ordenad@. Se queres, tamén podes facer a segunda. Se pasas o rato polo número podes escoitar unha palabra sobre a roupa. Podes abrir nunha páxina nova o "LINGUEE" para buscar a palabra. Neste enlace tedes máis exercicios por se queredes seguir practicando.
UNIT 5. ROUTINES AND PRESENT SIMPLE
Aquí tes verbos de rutinas que podes consultar. Repasa estes verbos.
RECORDA: "Routines" son aquelas accións que facemos con frecuencia.
Fai oracións na libreta dicindo a que hora fas algunhas das rutinas que están no vocabulario.
Exemplo: I have lunch at three o'clock.
Busca as oracións que indican "ROUTINES" nesta canción e escríbeas na libreta. Pon de título "VAMPIRE SONG". Escoitaa varias veces.
Podes intentar facer esta ficha. Se non sabes algunha palabra, búscaa no diccionario "LINGUEE".
Escoita este video varias veces e cántao tamén.
Copia as oracións que indiquen rutinas, na túa libreta. Pon de título: "WHAT DO YOU DO EVERYDAY?" Respeta o espazo e sé ordenad@!!!!
Neste vídeo aprenderás "PERSONAL PRONOUNS". Son palabras moi importantes que sustitúen aos nomes e que temos que utilizar mtoitas veces en todos os idiomas.
Este é outro vídeo para que repases o visto no vídeo anterior.
UNIT 6: WHERE...? (ONDE)
Neste tema aprenderás como usar as palabras: IN, ON, UNDER, OVER, IN FRONT OF, BEHIND, NEXT TO, OPPOSITE.
Tamén revisaremos vocabulario da casa e tamén do pueblo (TOWN).
IN, ON, UNDER, OVER, IN FRONT OF, BEHIND
Terás que aprender este video de memoria. É o traballo que tes para hoxe. Apréndeo ben, fíxate que a man que fai de caixa non se move. Aprende o que quere dicir cada palabra.
Mira este video e repite varias veces o que di.
NOTA: BESIDES significa o mesmo que NEXT TO
Aquí tes moitos exercicios interactivos para facer sobre estas palabras que estamos a traballar (chámanse PREPOSITIONS OF LOCATION: PREPOSICIÓNS DE LUGAR). Son palabras que nos indican "onde está algo".
Non tes que facelos todos. Pero, podes practicar para aprender de forma máis divertida.
NOTA: É unha proba, se non podes facelos non pasa nada.
THURSDAY, 23RD APRIL. 4º PRIMARIA
Facede un debuxo que ocupe polo menos media folla. Podedes facelo de folla enteira se queredes, poñede cousas de tal maneira que podades facer frases despois como no exercicio do luns. Se tedes que repetir frases do luns non pasa nada. Debuxade por exemplo un xardín, unha sala, a clase, un parque, unha rúa, un corredor dun supermercado... no que haxa cousas das que podades escribir: IN, ON, UNDER, OVER, IN FRONT OF, BEHIND, NEXT TO, OPPOSITE (EN FRENTE DE). NOTA: SE NON CHE SAEN TODAS AS PALABRAS NON TE PREOCUPES.
Pensa ben o exercicio antes de facelo para que che quede bonito e despois fai as oracións de forma ordenada, deixando un espazo e escribindo ben.
AFIRMATIVA: THERE IS – THERE’S – HAI (VERBO HABER ) EN SINGULAR. EX: There’s a big school in Valdoviño.
THERE ARE- HAY (VERBO HABER ) EN PLURAL. EX: There are two swimming pools in Valdoviño.
RECORDA: EN NEGATIVA: THERE ISN’T / THERE AREN’T
EN PREGUNTA: IS THERE...? / ARE THERE...?
Pois facede 10 oracións na libreta, despois de ver o vídeo de vocabulario que vos puxen na páxina, para que vos axude coas palabras.
Nota: se queredes escribir a palabra “MOITAS / MOITOS” escribide “MANY”.
UNIT 6: PRESENT CONTINUOUS.WHAT ARE YOU DOING?
Neste tema imos a aprender a dicir o que estamos facendo no momento de falar. WHAT ARE YOU DOING? / WHAT IS YOUR MUM DOING?... É moi doado, pero antes de nada teremos que repasar o verbo "TO BE" (AM /IS/ ARE) e acordarnos que á acción (é dicir, ao verbo principal hai que engadirlle "-ING"). Imos practicar!
Vai ao enlace e traballa os diferentes exercicios que hai para aprender os "Membros da Familia". Despois podes ir a outros temas. O importante é que vaias vendo como funciona esta páxina tan interesante e que eu e os meus alumnnos e alumnas de 5º e 6º traballan tanto.
Cada enunciado con un número que tedes aí é un exercicio con oracións diferentes e todos son exercicios do "Presente continuo", é dicir, o tema que estamos dando. Cando acabades un exercicio ou vos cansades del ou non vos sale, cerrades a pestaña na cruz que hai arriba e ides a outro exercicio. Os últimos son máis difíciles que os primeiros. Non vos preocupedes deles. Quero que miredes os distintos exercicios que hai e que fagades algún. NON TEDES QUE ESCRIBIR NADA NA LIBRETA. SOLO MIRAR COMO SON ESTAS PÁXINAS.
Fai "click" no enlace de arriba para practicar as oracións con este xogo. Despois vólveo a facer copiando as oracións correctas na libreta. Ponlle un título. Exemplo: Present Continuous Sentences. Despois, se queres , podes seguir xogando con outros temas ou vocabulario.
What are you doing? (Qué estás facendo?)/ What are you eating? (Qué estás comendo?) / What are you cooking? (Que estás cociñando?)
I’m playing cards/ I am eating a sandwich/ I’m cooking dinner.
Estas oracións que nos din o que facemos no momento en que estamos a falar, chámanse “Present Continuous” (Presente Continuo). E constrúense así:
AFIRMATIVA: SUXEITO ( I/ YOU/ MY FATHER…) – VERBO TO BE (AM/ IS /ARE) – VERBO PRINCIPAL (CON – ING).
EXAMPLES: I’m dancing.
You are watching TV.
My parents are cleaning the car.
My dog is playing with me.
Se fosen NEGATIVAS, terías que negar o verbo “TO BE”, se fosen PREGUNTA, terías que poner o verbo “TO BE” en forma interrogativa.
Repasa o verbo “TO BE” e mira e repite oralmente o vídeo que tes no enlace.
Falamos mañán.
Un bico grande.
Carmen Barro
Fai a ficha que tes no enlace na libreta. Sé ordenad@. Le as indicacións que che dou ao abrir a páxina, arriba de todo.
TEMA 7: WATCH, LISTEN AND LEARN
Este vídeo ten oracións que aparecen en películas de Disney, nesas oracións aparece o verbo “TO BE” (AM /IS /ARE) en azul, no texto. Escoita varias veces o vídeo e escribe na libreta solo as oracións nas que aparece o verbo “TO BE”. Pon un título ao exercicio, despois escribes a oración e ao lado escribes o título da película e o ano no que se fixo, que aparecen tamén no vídeo. Tes que ir parando o vídeo, claro. Non traduzas o título ao castelán , déixao en inglés. Recorda que as oracións rematan cando hai un punto.
Example: 1. “Timón this is Nala” – “The Lion King” (1994)
2. “I’m sixteen years old” – “ The Little Mermaid” (1989)
e así fas con todas.
Sé ordenad@, numera as oracións e escribe con boa letra.
Ola, a todos e todas en 4º de Primaria. Hoxe tedes un vídeo cunha canción de exercicio. Primeiro fan a actividade física lento (SLOW) e despois rápido (FAST).
As oracións están en “presente continuo” porque están falando no momento de facer a actividade. Así vedes que a acción, é dicir, o verbo principal da oración, está con “-ING”.
Esta canción vainos servir para traballar co dicionario que tedes ao principio do tema. Eu douvos a letra da canción cuns verbos suliñados, a eses verbos quitádelles “-ING” e despois buscádelos no dicionario. NOTA: No dicionario podedes cambiar de español a inglés, e de inglés a español.
Copiade os verbos na libreta nunha lista, e poñede o significado ao lado. Iso chámase “traducir”.
Entendedes agora mellor o que di? Ben, se non atopades as palabras no dicionario, non quero que vos preocupedes, practicade a canción escoitando o vídeo e xa está.
Aquí tes a letra da canción e os verbos que tes que buscar no dicionario, suliñados. Telos que buscar quitándolles "-ING".
Ola, a todos e todas. Hoxe temos unha historieta que ver no vídeo. Parécenme uns debuxos moi bonitos e unha historia moi sinxela. Se vos fixades sempre se repiten varias oracións:
-We’re late: Chegamos tarde
- It’s early: É cedo
- What’s the harry?: Que présa (apuramento) hai?
Hoxe, despois de escoitar o vídeo varias veces, quero que fagades un debuxo sobre a historia que acabades de ver. Poñédelle un título. Teñen que estar todos os personaxes. Ten que ocupar toda unha folla. Poñede o nome aos animais, en inglés, claro. Facédeo bonito e dálle color, se podes.
TEMA 8: I LIKE, I DON'T LIKE, DO YOU LIKE?
Neste tema falaremos do que nos gusta e do que non nos gusta.
Fai "CLICK" no título que tes na línea anterior. Escribe na libreta 3 oracións como no modelo. Cambia o nome dos alimentos.
1. I like apples, hamburgers and broccoli.
2. I don't like peas, hot dogs or coffee.
3. Do you like corn?
UNIT 9: WATCH, LISTEN AND LEARN 2
Nesta unidade imos, de novo, a ver vídeos, escoitalos e aprender inglés.
Fai "click" no título para ver un vídeo sobre LONDRES, a capital de Great Britain.
Neste vídeo recoñeceredes o nome de moitos animais e ademáis aprenderedes a importancia de estar contento ou contenta e ser feliz con un mesmo ou mesma, tal e como somos.
Tema 11
Tema 12