Cursos dispoñíbeis

Módulo de comunicación e sociedade, que inclúe as materias de lingua inglesa, castelá, lingua galega, e  xeografía e historia.

Programaciónhttps://www.edu.xunta.gal/centros/cifpgranxa/aulavirtual/pluginfile.php/389/course/summary/Comunicaci%C3%B3n%20e%20CCSS%20I.pdf

"En ti áchase oculto o tesouro dos tesouros. Coñécete a ti mesmo e coñecerás o universo e aos deuses!", escrito nalgún lugar de Grecia.

"La utopía está en el horizonte. Camino dos pasos, ella se aleja dos pasos y el horizonte se mueve diez pasos más allá. ¿Entonces para qué sirve la utopía? Para eso, sirve para caminar".

Eduardo Galeano



O presente módulo capacitará aos alumnos para que prepararen unha superficie de terreo para poder implantar material vexetal. 

Nesta sección atoparedes orientacións para o traballo en casa e algunhas reflexións para este tempo de aprendizaxe a distancia. A non ser que se vos pida directamente, non hay que entregar tarefas de titoria.

Módulo que engloba as materias de lingua castelá e galega, inglés e historia e xeografía.

Nesta sección atoparedes orientacións para o traballo en casa e algunhas reflexións para este tempo de aprendizaxe a distancia. A non ser que se vos pida directamente, non hay que entregar tarefas de titoria.

Este curso correspóndese co módulo profesional MP0406 Implantación de cultivos ecolóxicos, de 160 horas de duración, que se imparte no 1º curso do Ciclo Formativo de Grao Medio CMAGA01 Produción Agroecolóxica.

Este curso correspóndese co módulo profesional MP0410 Produción vexetal ecolóxica, de 192 horas de duración, que se imparte no 2º curso do Ciclo Formativo de Grao Medio CMAGA01 Produción Agroecolóxica.

Plantilla para creas cursos.

For this course we will use a set of materials and exercises that were specifically designed having your future practice in mind. The main goal of the module is to improve your listening, reading, speaking and writing skills in English Language throughout the course, and luckily we will work on all of them at the same time!

We will learn a lot of specific vocabulary that will be useful for your future as winemarkers or oenologists, and everything we will work on has to do not only with the basics of what wine and viticulture encompasses, but also with how to write a presentation letter, deal with a job interview and write an Europass CV.

I simply hope you enjoy this module.

Plantilla para creas cursos.

Neste apartado trataremos todas as cuestións que teñan que ver coa titoría de 1º curso de ciclo superior de Educación e control ambiental.

Concordamos con Javier Cebreiros cando di que somos as emocións que comunicamos? 

..."A amabilidade mellora os telómeros, que son a parte terminal dos nosos cromosomas e que a ciencia utiliza como biomarcadores de lonxevidade". o.O

Educamos a mirada? 

Imaxe de Christel SAGNIEZ en Pixabay

O punto de partida do módulo é a reflexión de José Mujica: "Traballa para vivir, porque se non o fas, é porque vives a costa doutra persoa, mais non vivas para traballar, vive, para vivir".


Este curso correspóndese co módulo profesional MP0698 Conservación de xardíns e céspedes deportivos, de 160 horas de duración, que se imparte no 1º curso do Ciclo Formativo de Grao Superior CSAGA02 Paisaxismo e medio ruralque se divide en tres Unidades Formativas de menor duración:

  • MP0698_13 Conservación dos elementos vexetais dos xardíns e céspedes deportivos, de 90 horas de duración.
  • MP0698_23 Conservación de elementos non vexetais dos xardíns e céspedes deportivos, de 35 horas de duración.
  • MP0698_33 Traballos en altura nas árbores, de 35 horas de duración.

O punto de partida do módulo atópase na reflexión de Sun Tzu: "Planifica o difícil mentres é fácil. Fai o que é grande mentres é pequeno"

Imaxe de Andreas en Pixabay


18/11/2022

A Fundación INGADA co apoio da Xunta de Galicia vén de publicar material diverso de descarga gratuíta que pode resultar de axuda ao profesorado, familias e alumnado con TDAH:

- Guía de apoio ao estudo.

- Guía de asesoramento familiar.

- Guía de uso responsable de novas tecnoloxías.

- Como convivir con TDAH?

- O alumnado con TDAH na universidade. Guía de boas prácticas.

- Grupos de axuda mutua.

- Planificador.

Nos seguintes documentos temos os enlaces cos códigos QR de decarga:

- Códigos QR ás guías
- Planificador semanal

Coñece o noso viveiro de empresas, un lugar onde atopar a inspiración para crear o teu propio posto de traballo a través do autoemprego, con asesoramento, axuda técnica e posta a disposición das instalacións para que as empregues como sede da túa propia empresa.

CONTIDOS A TRABALLAR:

  • Deseño Universal de Aprendizaxe na FP
  • Principios, estratexias e recursos. 
  • Instrumentos e procedementos de avaliación para DUA

Información relativa á creación do currículum vitae, bolsas de emprego, inserción laboral...

Información relacionada coa continuidade de estudos desde a Formación Profesional, xa sexa para continuar realizando ciclos medios ou superiores así como para acceder á Universidade. Tamén atoparás información para a obtención do título da E. S.O ou Bacharelato para persoas adultas. Irase actualizando a información ao longo do curso

Guías desenvolvidas polo grupo de traballo do Plan Dixital 2024 para mellorar a xestión da aula virtual na práctica docente, en base e tres paquetes de contidos:

- Tipos de licenzas e atribución de obras alleas

Neste curso indicaranse diversa información sobre o Sistema de xestión da calidade no CIFP A Granxa, ben como presentacións, titoriais, etc.

Curso para a práctica de Alejandro Tejeda no Grupo de Traballo do Plan Dixital 2023

Curso para a práctica de Rosa no Grupo de Traballo do Plan Dixital 2023

Curso para a práctica de David no Grupo de Traballo do Plan Dixital 2023

Curso para a realización das prácticas de Elisa do Grupo de Traballo do Plan Dixital

PFFP

TÍTULO: As plantas silvestres clave na biodiversidade

1.Competencia profesional: investigador/a e innovador/a

Subcompetencia: Realización e execución de propostas

2. Educador/a guía no proceso de ensinanza aprendizaxe

Subcompetencia: xestión de espazos, recursos e materiais de aprendizaxe

XUSTIFICACIÓN:

O proxecto que pretendemos desenvolver desde o CIFP A Granxa obedece á necesidade de traballar xuntos, docentes de diferentes ámbitos, para crear contidos e actividades que melloren a metodoloxía da clase presencial, escollendo as técnicas que mellor se adapten, e actividades prácticas que faciliten o acompañamento no proceso ensinanza aprendizaxe do alumnado e que abrangan un abano de posibilidades no eido empresarial.

Os contidos a tratar serán diferentes, pero todos eles orientados a idea principal de involucrarse na conservación da biodiversidade, na difusión dos seus valores e na utilización de recursos de xeito sostible.

Tamén é de destacar que o centro dispón de finca de prácticas e instalacións que favorecen o desenvolvemento do proxecto.

OBXECTIVOS:

1.Descubrir e rexistrar os usos das plantas silvestres para a mellora da saúde e calidade de vida.

2. Identificar as plantas seleccionadas para elaborar un herbario dixital con fin de establecer interrelacións home_planta_medio ambiente.

3. Deseñar actividades para potenciar a biodiversidade mediante bandas florais, xardíns de aromáticas e setos vivos.


Neste curso pódense crear temas por bloques de módulos nos que organizar recursos que poidan servir para o desenvolvemento das clases.

Instrucións para a subida de recursos á aula virtual:

Se son de elaboración propia: indicar sempre a persoa autora e ano de elaboración. Ter especial coidado coa cesión de dereitos de uso de datos ou imaxes. Recoméndase crear unha licenza tipo Creative Commons e incorporala ao documento. (https://creativecommons.org/licenses/?lang=es_ES)

Se se obtiveron doutras persoas autoras ou fontes: 1º comprobar que está compartido baixa a licencia Creative Commons CC BY ou ben CC BY-SA   (ampliar infornación no enlace superior) e que non posúe dereitos restrinxidos especialmente no uso de datos ou imaxes. - 2º subir os recursos á aula virtual dentro desta categoría.



Neste curso pódense crear temas por bloques de módulos nos que organizar recursos que poidan servir para o desenvolvemento das clases.

Instrucións para a subida de recursos á aula virtual:

Se son de elaboración propia: indicar sempre a persoa autora e ano de elaboración. Ter especial coidado coa cesión de dereitos de uso de datos ou imaxes. Recoméndase crear unha licenza tipo Creative Commons e incorporala ao documento. (https://creativecommons.org/licenses/?lang=es_ES)

Se se obtiveron doutras persoas autoras ou fontes: 1º comprobar que está compartido baixa a licencia Creative Commons CC BY ou ben CC BY-SA   (ampliar infornación no enlace superior) e que non posúe dereitos restrinxidos especialmente no uso de datos ou imaxes. - 2º subir os recursos á aula virtual dentro desta categoría.



Neste curso pódense crear temas por bloques de módulos nos que organizar recursos que poidan servir para o desenvolvemento das clases.

Instrucións para a subida de recursos á aula virtual:

Se son de elaboración propia: indicar sempre a persoa autora e ano de elaboración. Ter especial coidado coa cesión de dereitos de uso de datos ou imaxes. Recoméndase crear unha licenza tipo Creative Commons e incorporala ao documento. (https://creativecommons.org/licenses/?lang=es_ES)

Se se obtiveron doutras persoas autoras ou fontes: 1º comprobar que está compartido baixa a licencia Creative Commons CC BY ou ben CC BY-SA   (ampliar infornación no enlace superior) e que non posúe dereitos restrinxidos especialmente no uso de datos ou imaxes. - 2º subir os recursos á aula virtual dentro desta categoría.


Xornadas de FPB, curso 2022-23, celebradas en Santiago, onde se compartiron experiencias na Formación Profesional Básica.

Neste curso veremos unhas presentacións sobre as distintas aplicacións coas que temos que interactuar no noso traballo diario: Programacións, Xade, etc.

Plan de Autoprotección do CIFP A Granxa e recursos adicionais.



Noticias do sitio

Aínda non hai temas de debate neste foro