EIE 2º CMCOC
Esquema semanal
-
Empresa e iniciativa emprendedora
-
Os obxectivos desta unidade son os seguintes:
- Coñecer os motivos e as motivacións para crear unha empresa
- Coñecer distintas teorías sobre a figura do empresario
- Definir a figura do emprendedor
- Autoavaliar a capacidade emprendedora
- Redactar a idea de negocio e a proposta de valor.
-
Pendente: xoves, 31 de outubro de 2024, 11:00 PM
-
Pendente: xoves, 31 de outubro de 2024, 11:00 PM
-
Os obxectivos da UD2 e da UD 3, son os seguintes:
- Coñecer as características e o tipo de mercado ao que se dirixe a empresa
- Realizar unha segmentación do mercado
- Coñecer os factores do entorno xeral e do entorno específico que afectan a empresa
- Realizar un estudo DAFO
- Tomar unha decisión sobre a localización
-
Pendente: xoves, 31 de outubro de 2024, 11:00 PM
-
Pendente: xoves, 31 de outubro de 2024, 11:00 PM
-
obxectivos
- Valorar o marketing como unha estratexia de satisfacción do cliente e do mercado
- Coñecer o marketing operativo en canto produto, precio, promoción e distribución
- Valorar a importancia da atención ao cliente
-
Abren: martes, 21 de xaneiro de 2025, 12:00 AM
-
As actividades realizadas na aula están todas encamiñadas a aprendizaxe dos contidos explicados en cada unidade e a superación do exame ou exames trimestrais e a elaboración do plan de empresa.
A realización destas actividades e do plan de empresa supoñen un 30% na nota trimestral, onde o 10% é para as actividades e o 20% restante para á presentación ORAL do PLAN DE EMPRESA.
O criterio de cualificación é: ACTIVIDADE REALIZADA/ NON REALIZADA.
A cualificación estará comprendida entre 0 e 1 puntos en proporción á porcentaxe de actividades realizadas no trimestre: segundo o seguinte cuadro:
100% actividades realizadas: 1
50% actividades realizadas: 0,5
0%.............................................. 0
Rúbrica para Presentación Oral de un Plan de Empresa
Criterio
3 (Excelente)
2 (Bueno)
1 (Necesita Mejorar)
0 ( muy mal)
Contenido
Incluye toda la información clave del plan de empresa de forma clara y completa.
Incluye la mayoría de la información, pero faltan algunos detalles importantes.
La información es insuficiente o confusa, y faltan aspectos fundamentales.
Claridad y Organización
La presentación es clara, lógica y fácil de seguir.
La presentación es comprensible en general, aunque algo desorganizada en algunos puntos.
La presentación es difícil de seguir o carece de orden lógico.
Uso del PowerPoint
Diapositivas atractivas, claras y complementan bien la exposición.
Diapositivas aceptables, aunque podrían ser más claras o estar mejor diseñadas.
Las diapositivas son confusas, desordenadas o no apoyan la presentación.
Comunicación Oral
La comunicación es fluida y profesional, con buen tono y ritmo.
La comunicación es entendible, aunque podría mejorar en fluidez o profesionalismo.
La comunicación es confusa, con problemas de ritmo, volumen o vocabulario inadecuado.
VALORACIÓN MÁXIMA: 2 ptos ( sobre 12 )
para a redacción do PLAn de EMPRESA podes deguir o seguinte índice: