Seguramente coñezas moitas destas marcas. Todas teñen algo en común. A súa imaxe é recoñecida en países de todo o mundo. Detrás destes deseños hai persoas que traballan a diario para facelo posible. Verás, o dito “unha imaxe vale máis que mil palabras” neste caso quédase corto. Ti serás o encargadx de mostrar a nosa radio ó mundo!!
Pero antes de que collas as cores e te poñas a debuxar, quero decirte que hai cousas que debes facer primeiro. Para comezar terás que ler este cursiño sobre logotipos, dun xeito comprensivo, para poder aprender todo o que poidas aplicar no teu deseño. E..., o nome? Te preguntarás. Pois esta tarefa é cousa do equipo de creación de contidos. Polo momento, céntrate na imaxe.
Estou segura de que farás unha creación alucinante!!
Consellos e pasos para deseñar un bo logotipo, con exemplos.
Un bo logotipo refrexa os valores da marca mediante o uso de formas, cores e tipografías. O seu obxetivo é inspirar confianza e reconocimiento e axuda á empresa a desmarcarse da competencia. Debemos ser moi coidadosos á hora de deseñar un logotipo xa que se está ben feito cumprirá a súa función, pero se non é así o efecto será o contrario, un logotipo mal feito dará sensación de abandono e falta de seriedade.
Para comezar, que impresión te dan estes logotipos?
![](logotipos-desastrosos2.jpg)
Que é un logotipo?
Acostumamos a empregar a palabra logotipo para referirnos a calquera representación visual dunha marca, sexa un icono, un texto o unha mezcla de ambas. Nembargantes, isto no é do todo correcto.
En publicidade, distinguimos: logotipo, imagotipo, isotipo e isologo.
Logotipo
Un logotipo é a representación gráfica dunha marca que está formada únicamente por letras. Por exemplo, o de Coca-Cola, Disney ou Canon.
![](logotipo.jpg)
Imagotipo
É unha representación gráfica que contén un elemento pictográfico e outro textual. Por tanto, este último é lexible e o primero non. Véxase o imagotipo da marca de impresoras Kyocera.
![](imagotipo.jpg)
Isotipo
O isotipo é la representación visual dunha marca cando está formada por unha imaxe. No a podemos ler, non hai texto. É un distintivo que se recoñece a simple vista. Por exemplo, a mazá de Apple.
![](isotipo-300x227.jpg)
Isologo
O isologo é a representación gráfica dunha marca que unifica o elemento pictográfico e o textual nunha mesma imaxe. O “logo” de Burger King é un bo exemplo.
![](isologo-297x300.jpg)
Características principais que debe ter un bo logotipo
Un logotipo debe ser simple
A simplicidade axuda a que sexa facilmente recoñecible e memorable. Os deseños sobrecargados ou comprexos son máis difíciles de asimilar. Algúns consellos para manter o teu logotipo simple:
- Utiliza como máximo tres cores.
- Desfaite do que non resulte estrictamente necesario.
- Elixe unha tipografía fácil de ler.
- No uses efectos como degradados ou sombras paralelas. S
Un logotipo debe ser memorable
Este é un dos fins principais do logotipo, que a xente o recoñeza e o lembre. Para que sexa fácil de recordar:
- Debería representar dalgunha maneira o propósito da empresa.
- Pensa no público ó que vai dirixido e deseña en base a eso.
- Evita incluir demasiados elementos, piensa que un logotipo debe ser simple.
O logo debe ser atemporal
A idea é que este sexa un bo logotipo hoxe e dentro de vinte años, se inclues elementos que están de moda ahoga con total seguridade será un logo obsoleto dentro duns anos.
Exemplos de logos acertados
Por último, voute a mostrar unhas imaxes con logos realmente bos e con significado. Así poderás obter ideas e aproveitalas para o etu proxecto que de momento será un bosquexo.
El Tour de Francia
El logotipo do Tour de Francia inclue a figura dun ciclista na palabra “Tour”. A “O” é a roda traseria, a “U” parte da bicicleta ou sillín, a “R” é o corpo do ciclista e o círculo amarelo representa a color do maillot do líder.
![](Logotipos-de-empresa-Tour-de-Francia.jpg)
Fórmula 1
O logo da Fórmula 1 está formado por unha F e unhas bandas vermellas que representan a velocidade e dinamismo de este deporte.
![](Crear-logo-empresa-Formula-1.jpg)
National Geographic
National Geographic ten un logotipo sinxelo, pero moi potente e recoñecible. O rectángulo representa unha porta ó mundo, ó coñecemiento, á ciencia, á natureza e á cultura.
![](Crea-tu-logo-National-Geographic.jpg)
Amazon
Todo o mundo supón que a frecha de Amazon representa un sorriso, e así é, pero moita xente non se percatou en que a frecha apunta dende o “A” ata o “Z”. A mensaxe de Amazon é clara, “témolo todo, do A ó Z”.
![](Como-hacer-un-logo-Amazon.jpg)
Como facer un logo
Agora chegou o momento de poñernos coas mans na masa. Deseñar un logo require un proceso, así que terás que encontrar a túa propia forma de traballar, pero a grandes rasgos las etapas principais son:
- Búsqueda, análise e choiva de ideas
- Fase de bosquexos
Non fai falta debuxar ben, simplemente trátase de poñer nun papel os deseños que se nos van ocurrindo, seguramente encherás unha folla de garabatos pero pouco a pouco iraste achegando o deeño que buscas.
TEXTO TRADUCIDO E ADAPTADO DA SEGUINTE FONTE: https://www.arturogarcia.com/consejos-para-disenar-un-logotipo/