CREACIÓN DUNHA COPIA DE SEGURANZA
Como se crea unha copia de seguranza
Diriximonos ao menú de accións situado na parte superior da materia e prememos en
Cando pulsamos no menú de copia de seguranza, a primeira pantalla que se mostra corresponde a configuración inicial da propia copia. Esta configuración inicial preséntanos un listado cos tipos de elemento (contidos, recursos, actividades) que poderán ser incluídos na copia e tamén nos informa de cales non van ser incluídos.
Pulsamos o botón “Seguinte” e pasamos á seguinte pantalla titulada ”Configuración do esquema” onde podemos seleccionar os elementos concretos que queremos incluír na copia de seguranza, excepto aqueles elementos que xa nos aparecen marcados como non seleccionables.
Despois de marcar o que queremos incluír na copia, avanzamos á seguinte pantalla onde deberemos introducir un nome para o ficheiro que vai conter esta copia. A plataforma xa nos indica un nome de ficheiro xenérico que inclúe o día e hora na que se realiza a copia, pero nós podemos cambiar este nome por clquera outro.
Finalmente prememos ee se realizará a copia da nosa materia