Esquema de temas
-
-Evaluar os coñecementos previos
- Presentar dos conceptos básicos nunha peza audiovisual. Explicar de
xeito rápido e sinxelo das competencias necesarias para levar a cabo a
gravación e edición de vídeos sinxelos.
- Tratar os dereitos de autoría: Copyright e copyleft. Cesión de dereitos
de imaxe.
- Deseñar e planificación: creación de contidos, abstracción da
información, creación de mensaxes e elaboración de guións.
- Facer unha práctica de creación de guión e gravación dun minivídeo.
-
-Realizar un pequeno proxecto ou proceso de produción dunha experiencia didáctica
denominada CONTIDOS… CON SENTIDOS.
Contextualizar uncontido didáctico en un vídeo-minuto. Vai acompañado de exercicios
para coñecer os tipos de plano, os movementos de cámara e as técnicas básicas de gravación e edición.
Tamén se analizan diversas pezas audiovisuais e se reflexiona sobre a relación entre as emocións, as imaxes
e a toma de decisións.
- Xerar un espazo de reflexión teórica e crítica da alfabetización mediática e
hipermediática, así como dos conceptos de: educomunicación, recepción
crítica, educación para os medios, educación cos medios, educación a través
dos medios e educación en medios.
-
-Facer unha segunda práctica de creación de guión e gravación dun
minivídeo, aplicando conceptos de composición da escea, estética e
narrativa.
- Explicar os pasos a seguir na edición e montaxe dunha peza audiovisual
con Shotcut, o tratamento de imaxes, efectos especiais e audio.
- Editar a practica de gravación realizada.
-
- Coñecer e aplicar os efectos de edición de vídeo, ralentizado, acelerado,
correción de cor, blanco e negro, etc.
- Aprender a exportar e coñecer os formatos de vídeo e audio.
- Coñecer as ferramentas de intercambio, elaboración e colaboración que nos
ofrece a rede: youtube, pinterest, issuu, dropbox, conversores de formato de
arquivos multimedia online…
- Publicación na rede de contidos audiovisuais
-
Experiencias centros