Esquema de temas
-
A comunidade educativa fronte as novas tecnoloxías.
- Nativos dixitais nunha revolución dixital?
- Nós ante o reto dixital.
Vías de achega metodolóxica cas tecnoloxías da aprendizaxe e o coñecemento.
- O libro dixital e a edición de material interactivo.
- Contornas educativas virtuais: Eva-Edixgal.
- Localizar, xestionar, transformar e comunicar contidos.
- Integración de dinámicas de traballo dos contidos con ferramentas dixitais.
-
- Gogle Drive: repositorio e traballo cooperativo.
- Keynote e ferramentas de presentación.
- Explain Everything: xeneración de vídeos titoriais e presentacións interactivas.
- De iBook Author a Geneally: elaboración do teu propio libro interactivo.
- Educaplay: creación dos teus propios recursos educativos.
- Edixgal e a creación de contidos interactivos.
- iDoceo: máis cun caderno de notas do profesor.
- Nearpod: unha plataforma integral para monitorizar as nosas clases.
- iTunes U e Aula: a contorna virtual educativa de Apple.
- GSuite for Education: a contorna virtual educativa de google.
- Edixgal: a contorna eductiva da administración.
-
- Socrative e Kahoot:unha dinámica de aula interactiva.
- Coggle: diagramas e mapas de contidos.
- Goconqr: xerador de actividades.
- Flipboard: a revista multimedia de aula.
- Zaption: interacción con leccións de vídeo.
- Outras ferramentas: Genoom -árboles xenealóxicas.
- TimeRide liñas do tempo.
- Morfo Booth
- Recursos dixitais: creación do banco de recursos e integración de recursos dixitais.
- Recursos visuais e estáticos, imaxes e infografías.
- Recursos audiovisuais.
- Recursos de institucións e organismos públicos.
-
- Introducir a radio no ámbito escolar.
- Gravación e edición de audio.
- Acercamento ao manexo do editor Audacity.
- Utilización da aplicación Spreaker para a gravación e mezcla de audio.
- Publicación na páxina web do colexio.
-
- Preparación de guión.
- Utilización de dispositivos móbiles para a gravación de vídeo.
- Edición de vídeo.
- Aplicacións para vídeo.
-
- Liñas do tempo.
- Mapas conceptuais.
- Tiras deseñadas.
- Stop Motion.
- Publicación dos contidos creados e redes sociais.