Esquema de temas

  • As TAC na nosa dinámica de aula.

    A comunidade educativa fronte as novas tecnoloxías.

    • Nativos dixitais nunha revolución dixital? 
    • Nós ante o reto dixital.

    Vías de achega metodolóxica cas tecnoloxías da aprendizaxe e o coñecemento. 

    • O libro dixital e a edición de material interactivo.
    • Contornas educativas virtuais: Eva-Edixgal.
    • Localizar, xestionar, transformar e comunicar contidos.
    • Integración de dinámicas de traballo dos contidos con ferramentas dixitais. 

  • Ferramentas TAC: creación de contidos e monitorización da aula

    • Gogle Drive: repositorio e traballo cooperativo.
    • Keynote e ferramentas de presentación.
    • Explain Everything: xeneración de vídeos titoriais e presentacións interactivas. 
    • De iBook Author a Geneally: elaboración do teu propio libro interactivo.
    • Educaplay: creación dos teus propios recursos educativos.
    • Edixgal e a creación de contidos interactivos. 
    • iDoceo: máis cun caderno de notas do profesor.
    • Nearpod: unha plataforma integral para monitorizar as nosas clases. 
    • iTunes U e Aula: a contorna virtual educativa de Apple.
    • GSuite for Education: a contorna virtual educativa de google. 
    • Edixgal: a contorna eductiva da administración.  
  • Ferramentas TIC: interactividade na dinámica de ensino-aprendizaxe.

    • Socrative e Kahoot:unha dinámica de aula interactiva. 
    • Coggle: diagramas e mapas de contidos. 
    • Goconqr: xerador de actividades. 
    • Flipboard: a revista multimedia de aula. 
    • Zaption: interacción con leccións de vídeo.
    • Outras ferramentas: Genoom -árboles xenealóxicas.
    • TimeRide liñas do tempo. 
    • Morfo Booth
    • Recursos dixitais: creación do banco de recursos e integración de recursos dixitais. 
    • Recursos visuais e estáticos, imaxes e infografías. 
    • Recursos audiovisuais.
    • Recursos de institucións e organismos públicos. 

  • A radio na escola

    • Introducir a radio no ámbito escolar.
    • Gravación e edición de audio.
    • Acercamento ao manexo do editor Audacity. 
    • Utilización da aplicación Spreaker para a gravación e mezcla de audio. 
    • Publicación na páxina web do colexio.
  • Gravación e edición de vídeo.

    • Preparación de guión.
    • Utilización de dispositivos móbiles para a gravación de vídeo.
    • Edición de vídeo. 
    • Aplicacións para vídeo. 
  • Aplicacións para o deseño de actividades.

    • Liñas do tempo.
    • Mapas conceptuais.
    • Tiras deseñadas.
    • Stop Motion.
    • Publicación dos contidos creados e redes sociais.