1. Coñecer e analizar as características e estrutura do currículo de cara á elaboración da programación por ámbitos.
2.Adaptar a programación de cada área e nivel ás instrucións en vigor.
3.Establecer procedementos e instrumentos de avaliación acordes ao currículo.
![](https://www.edu.xunta.gal/centros/cfrpontevedra/aulavirtual/pluginfile.php/65948/course/overviewfiles/Copia%20de%20Rosa%20Azul%20Amarillo%20Hecho%20a%20Mano%20Normas%20de%20Clase%20Po%CC%81ster.jpg)
- Asesor/a: Silvia Peña Meijomín
- Profesor/a: Fran Casal
- Profesor/a: Manuel Felpeto González
- Profesor/a: Nuria Garabal
![](https://www.edu.xunta.gal/centros/cfrpontevedra/aulavirtual/pluginfile.php/65087/course/overviewfiles/Conectando%20as%20matema%CC%81ticas%20coa%20realidade.%20Modelizacio%CC%81n%20en%20ESO%20e%20bacharelato.jpg)
- Asesor/a: Silvia Peña Meijomín
- Profesor/a: Beatriz Álvarez Díaz
- Profesor/a: Marta Pérez Rodríguez
- Profesor/a: Rosalía Rodríguez-Gigirey Villar
Obxectivos
1.Analizar as investigacións sobre o ensino e aprendizaxe da lingua escrita.
2.Coñecer pautas metodolóxicas que favorezan o desenvolvemento de habilidades e destrezas relacionadas co uso da linguaxe.
3.Adquirir a capacidade para desenvolver hábitos de lectura e escritura no alumnado.
Contidos
1.A lingua escrita dende un enfoque construtivista.
2.Desenvolvemento da competencia en comunicación lingüística partindo da lingua propia.
3.Técnicas para a mellora da expresión e comprensión oral e escrita.
![](https://www.edu.xunta.gal/centros/cfrpontevedra/aulavirtual/pluginfile.php/64363/course/overviewfiles/Sin%20ti%CC%81tulo.jpg)
1.Identificar os fundamentos da aprendizaxe cooperativa en condicións de inclusión.
2.Facilitar instrumentos e estratexias para estruturar os procesos de ensinanza- aprendizaxe de forma cooperativa.
3.Ofrecer ao profesorado experiencias xa desenvolvoltas na aula que poidan fundamentar a súa práctica docente
![](https://www.edu.xunta.gal/centros/cfrpontevedra/aulavirtual/pluginfile.php/61274/course/overviewfiles/Copia%20de%20Rosa%20Azul%20Amarillo%20Hecho%20a%20Mano%20Normas%20de%20Clase%20P%C3%B3ster.jpg)
- Profesor/a: Oscar Aragunde
- Profesor/a: Laura Lorenzo Diz
✓ Dar a oportunidade ás vítimas dunha ofensa de expresar os seus sentimentos
directamente ós ofensores e ofensoras, contando co apoio da familia e
amigos.
✓ Permitir ós ofensores e ás ofensoras oír directamente ás persoas sobre
como foron afectadas.
✓ Facilitar que os ofensores e as ofensoras asuman a súa responsabilidade.
✓ Proporcionar oportunidades para decidir de que xeito reparar o dano
ocasionado.
✓ Proporcionar unha oportunidade para a superación dos traumas das vítimas,
ofensores e as súas comunidades e seres queridos.
✓ Traballar para a reintegración dos ofensores nas súas comunidades.
✓ Resolver realmente os conflitos.
![](https://www.edu.xunta.gal/centros/cfrpontevedra/aulavirtual/pluginfile.php/60639/course/overviewfiles/Poster%20Vertical%20Actividad%20Planeta%20Dibujado%20a%20Mano%20Org%C3%A1nico%20%C3%8Dndigo%20Morado.jpg)
- Profesor/a: Rafael Pérez de Lis Nieto
- Profesor/a: jean schmitz
1.Valorar as vantaxes educativas, sociais e persoais do enfoque das prácticas restaurativas na convivencia escolar.
2.Practicar técnicas proactivas, propias das prácticas restaurativas, para a promoción da convivencia escolar.
3.Incorporar na aula as prácticas restaurativas para a xestión dos conflitos.
![](https://www.edu.xunta.gal/centros/cfrpontevedra/aulavirtual/pluginfile.php/60522/course/overviewfiles/Poster%20Vertical%20Actividad%20Planeta%20Dibujado%20a%20Mano%20Org%C3%A1nico%20%C3%8Dndigo%20Morado.jpg)
- Profesor/a: Ana Pérez Figueroa