Esquema de temas

  • O1706005 PFPP O1731013 Mindfulness, técnicas para a aula e a mellora da convivencia III

    Competencias profesionais

    Educador/a guía no proceso ensino-aprendizaxe - Didácticas específicas, metodoloxías, TAC e Afín.

    Interlocutor/a e referente (forma de ser e relacionarse cos demais) - Habilidades persoais, sociais e relacionais. Estratexias de mellora.


    Xustificación

    Mellora das competencias profesionais a través dunha mellora da autoxestión emocional, e da convivencia e do clima no centro. Redacción do Plan de convivencia segundo os novos decretos e leis. Renovación da metodoloxía didáctica no ensino/aprendizaxe de idiomas a través da integración real das TIC na aula. Formación, práctica e elaboración de materiais a través do traballo colaborativo en espazos virtuais e en redes sociais. Adaptación das programacións á nova Lei de Educación.

     

    Obxectivos

    1.  Sociabilizar o grupo e cohesionalo. Descubrir facetas emocionais propias e alleas.

    2.  Descubrir coincidencias e disparidades cos outros compañeiros e fomentar o respeto mutuo e á diversidade.

    3.  Aumentar o autocoñecemento a través da conciencia emocional.

     

    Contidos

    1.Definición de Mindfulness.

    2.Corpo e presente. Hábitos que incrementan o estrés. Autoobservación terapéutica.

    3.O cerebro. Plasticidade. A DMN. Do mindfulness ao heartfulness.

    4.Mindfulness e comunicación consciente. Emocións e sentimentos.

    5.Análise de aprendizaxes mediante tarefas. Elaboración grupal dunha actividade de intelixencia emocional.

  • Relator: José Manuel López López