Esquema de temas

  • Competencias profesionais

    Investigador/a e innovador/a - Realización e execución de propostas.

    Educador/a guía no proceso ensino-aprendizaxe - Programación, seguimento e avaliación.

    Xustificación

    A lexislación vixente non recolle o funcionamento e a organización dos Centros de educación especial en moitos aspectos, polo que xurde a necesidade de adaptar os propios documentos e organización a dita lexislación, para así mellorar a calidade educativa e dar unha resposta educativa real e acorde as necesidades do alumnado que aquí se escolariza

     

    Obxectivos

    1.  Coñecer os principais cambios lexislativos da LOMCE

    2.  Adaptar os documentos do CEE MIÑO á LOMCE

    3.  Adaptar o proceso de avaliación á LOMCE

    Contidos

    1.Principais cambios lexislativos da LOMCE

    2.A concreción curricular no CEE MIÑO segundo a LOMCE

    3.O proceso de avaliación no CEE MIÑO segundo a LOMCE

       3.1.Criterios de avaliación

       3.2.Estándares de aprendizaxe

       3.3.Rúbricas

    4.Os boletíns de avaliación segundo a LOMCE

    5.As programacións de aula segundo a LOMCE

     

    Metodoloxía que se pretende seguir

    A metodoloxía a seguir será unha metodoloxía activa e participativa, onde se acordarán as bases para a unificación de criterios na elaboración dos distintos documentos do centro.

     

    Centro sede

    Nome: CEE Miño
    Enderezo:  Rúa Juan Fernández de Gres 13
    Localidade: Velle (Santa Marta)
    Concello: Ourense
    Enderezo electrónico: cee.mino@edu.xunta.es
     
    Cód. postal: 32960
    Teléfono: 988238550
     Relatora
    Pilar Ferreira Rivera

    Asesor responsable da actividade

    Asesor:  CALLEJA LAMEIRAS, CARMEN

    Enderezo Electrónico:  ccallejalameiras@edu.xunta.es
  • Tema 1

  • Tema 2

  • Tema 3

  • Tema 4

  • Tema 5

  • Tema 6

  • Tema 7

  • Tema 8

  • Tema 9

  • Tema 10