Este seminario da continuidade ao traballo elaborado no curso pasado sobre a planificación estratéxica das linguas no centro. Nesta ocasión trátase de integrar as distintas linguaxes (musical, plástica, orais e escritas )  de xeito que o alumnado sexa capaz de adquirir unha competencia global en todas elas co fin de que poidan elaborar actividades de aprendizaxe manexando as diferentes estratexias que se propoñen a través das distintas canles  comunicativas.

OBXECTIVOS:

1.  Comprender, analizar e profundizar no novo currículo LOMCE...

2.  Coñecer e aplicar o modelo de tarefas integradas no proceso de ensino-aprendizaxe para favorecer o desenvolvemento das competencias clave e coñecer e aplicar diferentes estratexias de avaliación...

3.  Elaborar tarefas integradas

OBXECTIVOS:

1.  -Buscar estratexias e elaborar material que facilite o proceso de: a) aprendizaxe da lectura e comprensión de textos escritos;        e b) a aprendizaxe da expresión escrita.

2.  -Aproveitar os recursos educativos que nos ofrecen as TIC.

3.  -Mellorar o aproveitamento das saídas educativas e das actividades extraescolares realizadas no centro.

1. Os fundamentos da Aprendizaxe Cooperativa
   1.1. Dinámicas de cohesión de grupo
   1.2. Traballo en equipo como recurso para aprender
   1.3. Traballo en equipo como contido
2. Organización cooperativa da actividade do alumnado na aula

Obxectivos:

1.  Favorecer no profesorado unha actitude critica cos diferentes materiais (libro de texto) e recursos analizando a relación destes co perfil competencial da área e o peso específico dos diferentes estándares.

2.  Desenvolver procedementos de traballo para establecer a concreción curricular de cada unidade secuenciando e temporalizando os estándares en función do peso específico de cada un.

3.  Elaborar a concreción curricular das diferentes unidades para poder levar a cabo una metodoloxía de traballo por tarefas

 

OBXECTIVOS:

1.  Coñecer e manexar tanto o equipamento como as ferramentas do proxecto Edixgal e a súa integración na aprendizaxe.

2.  Coñecer a plataforma EVA e o libro dixital.

3.  Deseñar e producir materiais e experimentar con diversas metodoloxías para a práctica docente.

Obxectivos:

 

1.  Coñecer e empregar os programas informáticos xa instalados para xestión da biblioteca.

2.  Informatizar o servicio de catalogación e préstamo.

3.  Utilización da rede de bibliotecas de Galicia (OPAC Meiga)