Saltar navegación

Autoestima persoal e colectiva

Escolla múltiple

Pregunta

Ao traballar coa improvisación oral en verso temos en conta que estamos a experimentar con necesidades básicas e ....

Suxestión

A psicoloxía social axúdanos. É importante coñecermos o noso alumnado tamén neste ámbito.

Respostas

Favorecemos que o alumnado reprima as súas emocións.

A través do repentismo exprésanse emocións e necesidades referidas a refrear os medos e controlar a ansiedade que se experimenta en situacións de expresión oral en público. 

Retroalimentación

Selección múltiple

Pregunta

Se o alumnado desenvolve unha autoestima persoal positiva...

Respostas

Admírase, apréciase, vese a si mesmo máis valorado, máis hábil, máis intelixente.

É máis tendente á inseguridade.

Retroalimentación

Actividade despregable

Le e completa:

A autoestima é unha avaliación subxectiva que unha persoa fai de si mesma, sendo intrinsecamente positiva ou negativa en algún grau.

Existen relacións estreitas entre e autoestima. Personalidades que apresentan baixo nível de autoestima temen ousar, inovar e son menos creativas no cotidiano da vida.

As persoas repentistas constrúen a súa autoestima através dunha secuencia de na arte de improvisar e na autosuperación frente a un contexto social que, de entrada, non valora nin prestixia esta expresión cultural, pouco coñecida.

Nas aulas de regueifa gostamos de aprender unha habilidade socialmente pouco coñecida: cantar en verso rimado diante dun público. Gostamos de improvisar tamén porque sentimos que temos unha especie de " ". E sentimos que o repentismo nos empodera.

Iniciarse no repente é comezar un camiño formado por desafíos. E cada desafío pode mellorar a nosa autoestima persoal e colectiva nesta aventura.

O desenvolvemento persoal a través do repente está ligado á expresión sincera de . Como estratexia formativa permite o coñecemento das emocións para a súa transformación en sentimentos de aceptación da propia persoa e das demais. A través do improviso, o alumnado vivencia a súa liberdade, facilitando a personalidade creativa.

No traballo co repentismo, a xente nova pode expresar espontáneamente ideas e sentimentos, mellorar as súas habilidades de comunicación, perder a , descubrir as súas potencialidades, achar estratexias de superación persoal.  

Finalmente, máis alá da autoestima persoal, estamos a traballar a autoestima : do grupo, do colectivo. Nun primeiro nível, refórzase a identidade grupal da turma. Noutros níveis, a improvisación tamén crea identidade social: autoestima de pertenza á comunidade local, -lugar, vila, cidade- e valoración positiva de pertencer a un movemento sociocultural nacional e internacional, que comparte obxectivos e experiencias.

Habilitar JavaScript

Selección múltiple

Pregunta

A autoestima, persoal e colectiva, é un factor importante no proceso de normalización da lingua porque...

Respostas

A autoestima positiva favorece a valoración social do idioma

A autoestima positiva non facilita o aumento de actitudes lingüísticas positivas

Retroalimentación