Esquema de temas

  • Salud sexual en la pareja - Plenna

    As novas xeracións están a medrar nun ecosistema e cun patrón de interacción ben distinto  ao que tiñamos décadas atrás. A presión cada vez maior que exercen as redes sociais a idades temperás, a sexualización prematura da infancia e a adolescencia, as dificultades que cada vez máis nenas e nenos experimentan a nivel de identidade de xénero e orientación sexual, o aumento do consumo de pornografía, con  contidos claramente discutibles... tradúcense a miudo en serias dificultades a nivel tanto de saúde mental como de convivencia. A EDUCACIÓN, e en particular a Educación Afectivo-Sexual, é sen lugar a dúbidas unha das mellores ferramentas das que podemos botar man para afrontar este novo desafío colectivo, a mellor armadaura preventiva para desenvolver unha sociedade máis san, madura, respectuosa e inclusiva. O centro educativo é un excelente escenario de oportunidade para tal fin. Grazas polo voso esforzo. Benvidas e benvidos.

    Antonio Rial - Belén Montesa - Patricia Gómez

  • RELATORAS

    Antonio Rial Boubeta

    ANTONIO RIAL BOUBETA

    Sobre nosotros | Coidadosamente

    BELÉN MONTESA LOU

    Conferencia con PATRICIA GÓMEZ SALGADO

    PATRICIA GÓMEZ SALGADO

  • SESIÓN 1 (21 Febreiro): Antonio Rial

  • SESIÓNS 2 e 3 (28 Febreiro e 6 Marzo): Belén Montesa

  • SESIÓNS 4 e 5 (7 e 14 Marzo)


    • TAREFA DE AVALIACIÓN FINAL

      Para dar conta das competencias e coñecementos adquiridos durante as diferentes sesións incluidas no presente curso de fomación, pedímosche que tentes elaborar unha proposta persoal do que podería ser un Obradoiro de Educación Afectivo-Sexual a desenvolver co alumnado en tres ou catro sesións, ben de Primaria ou de Secundaria, a opción que che resulte de maior interés.

      Dita proposta non debe exceder de máis de 3-4 páxinas e incluirá os seguintes apartados:

      1.      Xustificación do Obradoiro

      2.      Obxectivos e Competencias a desenvolver

      3.      Alumnado ao que vai dirixido

      4.      Contidos, estructura/sesións

      5.      Dinámica de traballo

      6.      Recursos e materiais de apoio

      7.      Avaliación


  • Fontes de recursos