Foro de Presentacións.

Número de respostas: 31
Foro no que hai que facer as presentacións.
En resposta a Primeiro comentario

Re: Foro de Presentacións.

por BEATRIZ MÉNDEZ GARCÍA -

Ola a tod@s! Son Bea, mestra dos nenos e nenas de 5 anos do CEIP Eduardo Pondal de Ponteceso. Ánimo co curso que seguro que nos é moi útil!!!!Estou desexando levalo á práctica!!!  Bicos

En resposta a BEATRIZ MÉNDEZ GARCÍA

Foro de Presentacións.

por Gabriela Berti -
Hola a todxs, Ya nos hemos visto y presentado personalmente durante el curso. A partir de ahora seguiremos trabajando juntxs en este foro, para preparar las prácticas y aprender entre todxs.

por Santiago Sobrino Josenje -
Ao igual que vos eu tamén me presento, son Santi e ata este curso era mestre no CEIP Labarta Pose de Baio (Zas), a miña experiencia como docente é principalmente en Educación Infantil. Penso, como Bea, que o curso pode ser moi interesante para levalo á practica nas nosas aulas.

por Mª Montserrat Souto -
Eu son Montse, profe dos 25 nenos e nenas de 5 anos do Ceip Galán, en Arteixo. Encantada de estar participando neste curso, ao que lle tiña moitas ganas despois de coñecer a Carmen Loureiro e ao seu Proxecto Miroscopio. Despídome, como xa sabedes que me gusta que me saúden: moitos bicos!!.

por Ana Isabel Pérez Vázquez -
Ola a todos.
Son Ana, titora da aula de tres anos no CEIP Sanjurjo de Carricarte. Teño 25 fermosos bichiños aos que pronto lles presentarei á xoaniña Juanita.Vémonos nun anaco!

por MARTA MONTES GARCÍA -

Ola a todos e todas. Chámome Marta e son titora dun grupo de 20 nen@s de 3 anos no CEIP Alfredo Brañas de Paiosaco. Estou moi ilusionada co curso xa que estou descubrindo unha faceta fundamental na formación e aprendizaxe dos nosos/as alumnos/as. De momento estame deixando un bo sabor de boca. Espero que o disfrutedes tanto coma min. Un saúdo.

por MARÍA JESÚS VIEITO FERNÁNDEZ -

Ola! Son Chus do ceip San Pedro de Visma. Son titora de 5 anos A, temos na aula 17 nenos de distintas linguas e culturas.Este ano incorporáronse a aula dous nenos de idioma europeo, aínda non ao mes xa eran quen de entender e facerse entender. En fin que os nenos sempre nos sorprenden agradablemente. En canto ao curso ven ben de cando en vez desempolvar os coñecementos que temos no fondo do baúl, incluso sendo así abraíanos.

Un saúdo e espero vervos os próximos días

por BEATRIZ PABLO TORREIRO -
Ola! Son Bea, mestre de apoio no CRA de Culleredo.
Boa fin de semana!

En resposta a BEATRIZ PABLO TORREIRO

por MARÍA CARMEN VARELA ABELENDA -
Ola a todos e todas, son Mª Carmen Varela Abelenda, este curso remato ciclo con 25 nenos e nenas de Infantil 5 anos, no Ceip Bergantiños de Carballo.
Xa nos vemos nos vindeiros días , para seguir aprendendo e coñecendo outras formas de facer na aula. Saúdos

por María Teresa Otero Fernández -

Bo día e bo comezo de semana!

Por pouco me esquezo de presentarme. Son Maite Otero, profesora de apoio á Educación Infantil no Ceip Sanjurjo de Carricarte. Eu xa fixera hai anos un curso con Ángelica Sátiro e gustárame moito por iso quixen volver recordar esta experiencia e espero poñela en práctica como algo cotiá na miña práctica diaria.

Unha aperta.

MAITE OTERO

por SANDRA MÍGUEZ FABAL -
Saúdiños a todos e todas.Son Sandra e este curso estou cos pequerrechos de 3 anos B do CEIP Ría do Burgo, e somos 25 na clase!!!! moito traballiño tódolos días... non credes compañeiras?  :) 

por MARÍA MILAGROSA RODRÍGUEZ ABAD -
Ola, Son Mila Rodríguez Abad e levo tres cursos como mestra de apoio e inglés en Educación Infantil no CEIP Wenceslao Fernández Flórez de A Coruña. Ainda que non sei se poderei sacar todo o proveito que debera do curso teño moitas ganas de profundizar no tema. A propósito...¡¡¡non lembro os vosos saúdos!!!

por YOLANDA SÁNCHEZ GONZÁLEZ -

Por fin entrei, son Yolanda Sánchez González , profe da EEI de Areas, situada no concello de Paderne, pola estrada que vai para Monfero.  Son a profe de   14 nen@s de 3, 4 e 5 .                

Vémonos esta tarde;vou ir pechando persianas , porta ,etc e espabilando, senón marcho ás tantas da escola.                                                                        

Presentación.

por MIRIAM PARDO MOURE -

Hola a todas e todos, aínda que todos sexan poucos.

Son Miriam e son profe de Infantil de 3 anos no cole Ponte dos Brozos de Arteixo. Ate agora era mestra de Inglés pero dende que empecei a miña andadura na profesión, estiven sempre ligada á Infantil, sendo co-titora de 4 anos en Portosín, titora en primeiros de primaria e finalmente, sendo a "teacher" do CEIP Labarta Pose, onde lembro moi boas relacións cos mestres de Infantil, curiosamente no pabillón onde estaba miña aula solotaria no segundo andar. Boto de menos a miña primixenia especialidade, pero os cambios son para ben, e ísto me permite aprender de novo, ser creativa metodolóxicamente e enriquecerme da posibilidade de verme como titora nun proxecto amplo cun grupo clase. Estou entusiasmada e por iso decidín apuntarme ao curso...POR APRENDER máis.

Saudos a todos, a nos vemos á tarde. Case que non chego ao foto de presentaciós. Marzo é moi lioso...

Miryam Pardo

por Mónica López Vilariño -
Hola, soy Mónica lópez. Por fin consigo presentarme!!!. Soy profe del aula de infantil de la escuela de Berdillo, que pertenece al CRA Ponte da Pedra de Carballo. Este año tengo 13 niños/as de 3 y 4 años, con los que es un placer trabajar. Espero hacerles pensar mucho ...
En resposta a Mónica López Vilariño

Re: Isabel Lorenzo Fernández

por ISABEL LORENZO FERNÁNDEZ -

Hola, soy Isabel Lorenzo del colegio Bergantiños de Carballo, llevé una sorpresa cuando leí  que trabajamos  en la unitaria de Berdillo, porque yo vivo  muy cerca........ 

Un saludo

por Susana García -

Hola a tod@s. Eu son Susana, son titora na EEI de Souto (Paderne) e teño 11 nen@s de 3, 4 e 5 anos. Estou aprendendo cousas interesantes neste curso das cales algunhas xa as levei á práctica. Vémonos mañá.

por M DULZURA OREIRO RIAL -

Ola!

Chámome María e son titora de 2ºB de E. Primaria, no colexio Sagrada Familia da Coruña.

Son das que opina que nunca se sabe dabondo por iso veño a este cursiño, para aprender a pensar eu, e tamén para aprender a ensinar a pensar os meus cativos.

Estame gustando moito.

Grazas.

por Magdalena Alonso -
hola a todas/os!!

por fin logro entrar no foro :D

son Mada, traballo na EEI VILARRODIS-OSEIRO este ano estou de apoio e levo a dirección.

Estou contenta co curso porque considero que nos da ideas e nos abre portas para mellorar a nosa práctica. Pensar é imprescindible para aprender..

unha aperta!

por LYDIA BARCIA TORRES -

Ola a todos/as e eu son Lydia, mestra no colexio Concepción Arenal aquí na Coruña. Estou moi contenta de poder facer este curso para podelo poñer en practica nas nosas aulas. Estou de apoio neste cole asi que paso polas aulas de 3-4 e 5 anos. Eu xa fixera un curso con Angelica Sátiro, e como as miñas neuronas estan vagas teño que poñelas a andar. Bicos para todos/as.

por Usuario eliminado -
OLA! Por fin podo entrar, eu son Nuria, titora dun grupo de 25 nenos e nenas de 4 anos do CEIP O Graxal, no Temple.
Moito ánimo coa práctica.
Vémonos o xoves!

por María López Díaz -

Ola a tod@s! Son María, mestra de nenas e nenos de 3 anos do CEIP Salgado Torres de A Coruña. Esta semana tentarei traballar coas miñas nenas e nenos as prácticas tan interesante que estamos aprendendo neste curso. Desexádeme sorte!!! Xa vos contarei. Bicos

En resposta a María López Díaz

por Gabriela Berti -
Hola María!! éxitos con tu práctica y esperamos que nos cuentes qué tal te fue.
No olvides centrarte en alguna habilidad de pensamiento que te interese reforzar, para hacer un trabajo filosófico en profundidad :)
Abrazos