Actividades para 3º e 4º curso de primaria
Actividades para o 3º e 4º curso de primaria
Temporalización: 10 de xaneiro a 11 de febreiro
SESIÓNS |
ACTIVIDADE | DATA | IMPARTE | HORA | |
---|---|---|---|---|---|
1ª sesión | Vídeo: "O cerebro na palma da man" (Disciplina Positiva Córdoba) Vídeo: "O cerebro na palma da man" (Criando y Creciendo AC) Vídeo: "O cerebro na palma da man" (Menorca Positiva) Música de relaxación |
10/01 a 14/01 |
Titor / Orientación Prof especialista (Educación musical) |
Hora de ler Música |
|
2ª sesión |
O recuncho da calma Mesa da paz Debuxo as miñas emocións Vocabulario, cancións. "Anger Rhyme" |
17/01 a 21/01 |
Titor / Orientación Prof especialista (Lingua inglesa) |
Hora de ler Lingua Inglesa |
|
3ª sesión | Roda de opcións Relaxación para nenos/as Técnica da tartaruga |
24/01 a 28/01 |
Titor / Orientación Prof especialista (Educación Física) |
Hora de ler Educación física |
|
4ª sesión | Escenificar conflitos Contos / Video Posta en común |
31/01 a 11/02 |
Titor / Orientación Prof especialista (Valores / Relixión) |
Hora de ler Valores / Relixión |
|
-
Proposta a partir do libro "EMOCIONARIO" (desenvolve 42 emocións), dispoñible na nosa biblioteca.
-
Para nenos/as de 7 a 9 anos
Recoméndase compartir experiencias sobre a emoción que se leu, o que contribuirá a establecer vínculos máis fortes e a que os membros da familia se coñezan mellor uns aos outros. Hai nenos/as aos que lles asombra comprobar que a súa nai ou o seu pai tamén senten medo ou inseguridade, por exemplo. Isto axudará a fortalecer a empatía dos nenos/as e a súa capacidade para poñerse no lugar da outra persoa.
Última modificación: mércores, 12 de xaneiro de 2022, 13:54