Actividades para 1º e 2º curso de primaria
Temporalización: 15 de outubro a 15 de novembro. En cada sesión ofrécese unha proposta de actividades para elixir a que máis conveña.
SESIÓNS |
ACTIVIDADE |
DATA |
IMPARTE |
HORA |
|
---|---|---|---|---|---|
1ª sesión | Presentación Enquisa de avaliación inicial Coñecementos previos Canción “Rock das emocións” ( 3:05 ) Adiviñas emocionantes (vídeo, 3 min) |
15/10 a 21/10 |
Titor / Orientación |
Hora de ler |
|
2ª sesión |
"El baile de las emociones" do proxecto educativo www.emoticantos.es Vocabulario, canción: Kids learn to recognize feelings & emotions |
22/10 a 28/10 | Prof especialista (Educación musical / Lingua Inglesa) |
Música / Lingua Inglesa |
|
3ª sesión | Coñece as emocións co conto "O monstro de cores" (6 min) O conto "O monstro de cores" contado por nenos, (3 min) O medo: conto infantil "Cando teño medo", de Trace Moroney. Cancións No tengo miedo (Pipalupa) No tengo miedo (Babyradio) Asustando ao medo (Luli Pampín) | 29/10 a 04/11 |
Titor / Orientación |
Hora de ler | |
4ª sesión | Tensión / Relaxación O cubo das emocións Dicionario das emocións |
5/11 a 12/11 | Prof especialista (Educ. Física / Valores) |
Educación Física / Valores |
OUTROS RECURSOS
Medrando sans: de sentimento en sentimento... de emoción en emoción. Xunta de Galicia, 2009. Recolle secuencias didácticas para traballar con contos, desde a etapa
de infantil.
Última modificación: mércores, 27 de outubro de 2021, 9:33 AM