Emocióna-T
Curso: Emocióna-T | AVSEQUELO
- Xeral
- 1. Conciencia Emocional
CONCIENCIA EMOCIONAL
Que son as emocións? Cales coñecemos? Sabemos recoñecelas?
INFORMACIÓN
ACTIVIDADES
Proposta de 4 actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón de 1 sesión semanal, impartidas de xeito alternativo polo profesor/a titor/a e/ou orientador/a e polo profesorado especialista (educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e valores).ACTIVIDADES REALIZADAS NA AULA
Coñecemos as emocións a través da Biblia: O Medo.
Os nenos e nenas de 3º representan as seis categorías de emocións a través de imaxes.
Encuesta sobre lo que nos hace felices y lo que nos pone tristes.
- 2. Regulación Emocional
REGULACIÓN EMOCIONAL
Como manexar as emocións de forma axeitada? Buscamos un lugar de calma, onde respirar pausadamente e relaxarnos, poñémoslle nome á emoción, falamos de como nos sentimos con persoas de confianza...
INFORMACIÓN
ACTIVIDADES
ACTIVIDADES REALIZADAS NA AULA
Fifth grade students: "Thanks for being always by my side "
Actividades de relaxación coa música.
- 3. Autonomía Emocional
AUTONOMÍA EMOCIONAL
Coidamos a autoestima, a motivación, a responsabilidade, e aprendemos a tomar decisións por nós mesmos
INFORMACIÓN
ACTIVIDADES
ACTIVIDADES REALIZADAS NA AULA
I choose happiness!
Escoita e escribe unha historia segundo o que a música che suxire.
- 4. Competencia Social
COMPETENCIA SOCIAL
Coñeceremos os tres tipos básicos de conduta: pasiva, asertiva e agresiva. Traballaremos a empatía, poñernos no lugar dos outros, aprender a manter relacións positivas cos demais.
INFORMACIÓN
ACTIVIDADES
ACTIVIDADES REALIZADAS NA AULA
- 5. Resolución de conflitos e toma de decisións
RESOLUCIÓN DE CONFLITOS
Aprendemos a resolver conflitos e afrontar os desafíos diarios con responsabilidade.
INFORMACIÓN
ACTIVIDADES
ACTIVIDADES REALIZADAS NA AULA