Emocióna-T
Topic | Nome | Descrición |
---|---|---|
Información para o profesorado | ||
Programación e Recursos Xerais | ||
Caixón de recursos (enlaces web) | ||
1. Conciencia Emocional | Conciencia Emocional | |
Actividades para 1º e 2º curso de primaria | Proposta de actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón de 1 sesión semanal, impartidas de xeito alternativo polo profesor/a titor/a e/ou orientador/a e polo profesorado especialista (educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e valores). |
|
Actividades para 3º e 4º curso de primaria | ||
Actividades para 5º e 6º curso de primaria | Proposta de 4 actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón de 1 sesión semanal, con dúas sesións impartidas polo profesor/a titor/a e/ou orientador/a e as 2 restantes por profesorado especialista (educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e valores). |
|
Outros recursos | Outros recursos |
|
"NON TEÑADES MEDO" | Coñecemos as emocións a través da Biblia: O Medo. |
|
Caras con globos - Educación Física | Na volta á calma da sesión de educación física representamos a nosa cara nun globo. Comentamos como nos sentimos nese momento. |
|
Plasmamos as emocións | Os nenos e nenas de 3º representan as seis categorías de emocións a través de imaxes. |
|
¿Cómo sentimos las emociones? | Encuesta sobre lo que nos hace felices y lo que nos pone tristes. |
|
2. Regulación Emocional | Regulación Emocional | |
Actividades para 1º e 2º curso de primaria | Proposta de actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón de 1
sesión semanal, impartidas de xeito alternativo polo profesor/a titor/a
e/ou orientador/a e polo profesorado especialista (educación musical,
educación física, lingua inglesa, relixión e valores). |
|
Actividades para 3º e 4º curso de primaria | ||
Actividades para 5º e 6º curso de primaria | Proposta de 4 actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón de 1 sesión semanal, con dúas sesións impartidas polo profesor/a titor/a e/ou orientador/a e as 2 restantes por profesor especialista (educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e valores). |
|
Relaxación coas pelotas de tenis | Aproveitando o bo tempo destes días, relaxámonos ao sol na pista de baloncesto. |
|
I'm happy to have you in my life | Fifth grade students:
"Thanks for being always by my side " |
|
Emocióna-T. Reláxa-T. Móve-T coa música | Actividades de relaxación coa música. |
|
3. Autonomía Emocional | A autonomía emocional | |
Actividades para 1º e 2º curso de primaria | Proposta de 4 actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón de 1 sesión semanal, con dúas sesións impartidas polo profesor/a titor/a e/ou orientador/a e as 2 restantes por un profesor especialista (educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e valores). |
|
Actividades para 3º e 4º curso de primaria | Proposta de 4 actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón
de 1 sesión semanal, con dúas sesións impartidas polo profesor/a titor/a
e/ou orientador/a e as 2 restantes por un profesor especialista
(educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e
valores). |
|
Actividades para 5º e 6º curso de primaria | Proposta de 4 actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón
de 1 sesión semanal, con dúas sesións impartidas polo profesor/a titor/a
e/ou orientador/a e as 2 restantes por un profesor especialista
(educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e
valores). |
|
O corazón da autoestima | ||
Sixth grade students: Remember to be happy! | I choose happiness! |
|
Emocións no Camiño de Santiago | Traballamos a AUTOESTIMA. Como potenciar a autoestima. |
|
"Escoitando coa imaxinación. Emocióna-T coas nosas historias | Escoita e escribe unha historia segundo o que a música che suxire. |
|
O VASO DOS ELOXIOS | Traballamos a autoestima en grupo. |
|
4. Competencia Social | A competencia social | |
Actividades para 1º e 2º curso de primaria | Proposta de 4 actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón de 1 sesión semanal, con dúas sesións impartidas polo profesor/a titor/a e/ou orientador/a e as dúas restantes por profesores especialistas (educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e valores). |
|
Actividades para 3º e 4º curso de primaria | Proposta de 4 actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón
de 1 sesión semanal, con dúas sesións impartidas polo profesor/a titor/a
e/ou orientador/a e as dúas restantes por profesores especialistas
(educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e
valores). |
|
Actividades para 5º e 6º curso de primaria | Proposta de 4 actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón
de 1 sesión semanal, con dúas sesións impartidas polo profesor/a titor/a
e/ou orientador/a e as dúas restantes por profesores especialistas
(educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e
valores). |
|
5. Resolución de conflitos e toma de decisións | Resolución de conflitos e toma de decisións | |
Actividades para 1º e 2º curso de primaria | Proposta de 4 actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón de 1 sesión semanal, con dúas sesións impartidas polo profesor/a titor/a e/ou orientador/a e as 2 restantes por profesorado especialista (educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e valores). |
|
Actividades para 3º e 4º curso de primaria | Proposta de 4 actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón
de 1 sesión semanal, con dúas sesións impartidas polo profesor/a titor/a
e/ou orientador/a e as 2 restantes por profesorado especialista
(educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e
valores). |
|
Actividades para 5º e 6º curso de primaria | Proposta de 4 actividades a desenvolver durante catro semanas, a razón
de 1 sesión semanal, con dúas sesións impartidas polo profesor/a titor/a
e/ou orientador/a e as 2 restantes por profesorado especialista
(educación musical, educación física, lingua inglesa, relixión e
valores). |