Xornada de DUATLÓN

O xoves 23 de abril, o alumnado de 4º, 5º e 6º recibiu a visita de Lorena, unha representante do clube de triatlón Mar de Vigo.
Despois dunha breve explicación na que o noso alumnado coñeceu a orixe, características e modalidades do duatlón e triatlón, pasamos a poñer en práctica todo o aprendido.

Comezou dividindo ao alumnado en dous grupos que fixeron unha primeira parte de quecemento cun percorrido de habilidades coa bicicleta e, a continuación, unha proba de duatlón, na que realizaron dúas voltas ao colexio correndo, tres en bicicleta a un percorrido polo patio e rematando con outra volta correndo arredor colexio.

Aos rapaces encantoulles. Pasaron un rato divertido, practicando deporte dun xeito diferente ao habitual... Esperamos repetir o vindeiro ano.

Moitas grazas Lorena por explicarnos e axudarnos a coñecer un deporte tan entretido.

Máis fotografías na nosa Galería