BOCATA SAN

Todo o alumnado do centro participou na campaña "PONLLE AS PILAS AO TEU BOCATA". Esta actividade, impulsada pola Consellería do Medio Rural e do Mar, pretende fomentar o consumo de conservas de peixes e mariscos entre os máis pequenos e transmitirlles a importancia das súas propiedades nutritivas.

O obradoiro comezou cunha charla-xogo na que o alumnado recibiu gorras, de cor verde ou amarelo, para facer dous equipos, de modo que cando atinaban as preguntas que lles facía a monitora gañaban una pegatina; así, pouquiño a pouco foron xuntando una chea delas. Recordaron a grande cantidade de alimentos que veñen do mar: mariscos, peixes e algas, estas últimas teñen nomes comúns segundo a súa forma: espaguetes, leituga ou fideo de mar, curioso, verdade?
Aprenderon moitos datos interesantes como que algúns animais viven soterrados na area: as ameixas, berberechos, zamburiñas; outros nacen nas rochas ou cultívanse nas bateas. Tamén se comentou a maneira de defenderse dalgúns deles como o polbo, xiba ou choco que cambian de cor para camuflarse e soltan tinta para escaparse dos seus depredadores.

Como non podía ser doutro modo, falaron da importancia da pesca sostible, é dicir, pescar a modo para non esgotar a produción.
Por último, das conservas, tan presentes na nosa vida diaria, que como sabedes, son alimentos envasados en lata e manteñen toda a súa calidade. Cando chegan os peixes ou mariscos ás fábricas escóllense os mellores, lávanse, sácanselle as espiñas ou cunchas e cócense. Unha vez cocidos límpanse de novo e enlátanse con aceite ou outras salsas. A continuación, péchanse as latas, esterilízanse e etiquétanse coa marca e como non, coa data de caducidade. Posteriormente, almacénanse e distribúense aos supermercados e finalmente chegan as nosas mesas.

Pero sen esquecer que as latas hai que RECICLAR para o noso planeta con cariño coidar!!!

A segunda parte da actividade consistiu na elaboración dun "bocata san" a base de conservas de peixes e mariscos. Cada neno foi elixindo os ingredientes máis axeitados: atún, xoubiñas, mexilóns, leituga, tomate, cebola, cenoria, olivas, millo... para que as monitoras lles prepararan o seu bocata. O alumnado que presenta algunha intolerancia alimentaria tamén puido preparar o  seu bocata especialmente adaptado ao seu tipo de alimentación.

Que delicioso almorzo degustamos no recreo! Estaba tan saboroso que

ALGÚNS ATA REPETIRON...

Máis fotografías na galería de fotos. Pincha AQUÍ