APRENDEMOS A ENCADERNAR

O pasado 15 de outubro o alumnado de 5º e 6º fomos facer un obradoiro ao Centro Cívico. Era a segunda parte do obradoiro "RECICLAXE DE PAPEL" que fixemos o curso pasado. Desta vez era "APRENDER A ENCADERNAR".

Primeiro a monitora fíxonos un resumo dos comenzos do papel ao longo da historia.

Logo veu a parte práctica e máis interesante… Fixemos parellas e empezamos doblando doce folios reciclados, que levabamos, facendo coincidir as dobleces todas por un lado.

Suxeitámolos con tres pinzas metálicas e, dun Kit que nos deran a cada parella, sacamos un taco de madeira sobre o que puxemos as follas e cun punzón e martelo… ¡PUM, PUM! fixémoslle catro buracos.

Despois tivemos que enfiar unha agulla grosa con cordel e pasala polos buratos anudando con forza cada dous. Case xa tiña xeito de libro pero … non estaba moi bonito.

Déronos a folla do que ía ser a portada: cortámola e tamén recortamos uns rectángulos que ían servir de reforzo nas esquinas.

Tivemos que facer seis buratos máis co punzón e o martelo e logo si: ¡A COSER!. Case ningún sabía pero coa axuda das profesoras e da monitora fómolo facendo: pasar para adiante volta sobre o mesmo e avanzar, logo dar a volta e anudar ben (esto era difícil).

Finalmente co pegamento pegámoslle os rectángulos de reforzo nas dúas esquinas, dobrando ben.

Fomos cunhas poucas follas todas descolocadas e viñemos cuns libros FEITOS POR NÓS.

Foi un obradoiro moi interesante e útil.

GRAZAS AO CENTRO CÍVICO TEMOS ESTAS ACTIVIDADES TAN CHULAS!!!!

Poderán ver máis fotos no enlace á nosa Galería