Primeiros auxilios, Maxia nas túas mans
Esquema de temas
-
Non cabe dúbida que unha correcta e rápida actuación en situacións de emerxencia- hemorraxias, atragoamentos, queimaduras, accidentes...- ou ante calquera situación de risco, poderiamos salvarlle a vida a un ferido/a.
Con este proxecto familiarizarédesvos cos protocolos de actuación e practicaremos algúns casos prácticos.
Os Bolechas mostrarannos como actuar ante estas situacións de emerxencia:- Insolacións
- Queimaduras
- Hemorraxias nasais (epistaxe)
- Picaduras de insectos e trabadas de animais
Para ler os libros dos Bolechas, deberedes activar a aplicación Flash Player
Fíxate - Na barra de direccións pode aparecer un candado ou "No es seguro", pica nel e aparecerache unha ventá emerxente coma esta, Selecciona Flash> Permitir
OLLO! O alumnado deberá enviar os traballos para facer seguimento
-
PARA O ALUMNADO DE CCNN 5º E LINGUA GALEGA 6º
Prepara un traballo utilizando un procesador de textos (Word, Libre Office...) seguindo estas instrucións
- Busca un título apropiado para o teu traballo.
- Copia o enunciado das actividades (Están nas diferentes seccións, son 6)
- Busca a información que vaias necesitando en internet e contesta en galego.
- Dálle ao texto un formato atractivo que sexa doado de ler (o tamaño mínimo da fonte debe ser de 12 puntos).
- Inclúe algunhas imaxes
Envía o traballo á Sali
vistah10@gmail.com
salialvarezcarnero@gmail.com
Se tes calquera dúbida contacta coa mestra.
-
CHAMAR AO 112 OU AO 061
-
COMO ACTUAR?
Para realizar os Primeiros Auxilios a quen o necesite, mentres esperas a que cheguen os servizos de emerxencias, deberás seguir un protocolo. Recorda estas letras: PASActividade 3. Imaxina que na túa casa hai un ferido/a, a gravidade decídela ti. Escribe que dirías na túa chamada á emerxencias. Non esquezas identificarte, dicir onde vives, e expresar con claridade a situación do/a ferido. -
GUÍAS 061 COS BOLECHAS
Guías Primeiros Auxilios
-
PRACTICA UNHA RCP
A Reanimación Cardiopulmonar ou RCP , deberase realizar cando o ferido non respire e non se aprecie o latexo cardíaco.
Comezamos aplicando o protocolo MES. Tíralle da cabeza un pouco cara atrás coma no debuxo para abrir as vías respiratorias e colócate de xeonllos ao seu lado:
Mira (inspira/expira- sube e baixa o peito)
Escoita (o sonido da respiración)
Sente (na meixela o aire da expiración)
Se non respira comezarase a aplicar a RCP á vez que alguén avia a Emerxencias.
ACTIVIDADE 5. Facede prácticas cunha boneca ou peluche de tamaño mediano. Podes enviar algunha foto.
** Non se debe practicar nunha persoa. Non é un xogo, podes romperlle o esterno ou unha costela.
Faremos as compresións con música (A ritmo da Macarena ou Stayin' Alive dos Bee Gees) tamén se pode empregar un metrónomo que marque o pulso a 105 (en música, aparello que mide a velocidade do pulso, por se alguén non se acorda).
Fíxate na posición do corpo
RCP Mans que salvan vidas from Ceip Vistafermosa on Vimeo.
PROTOCOLO RCP EN NENOS/AS
-
DALLE RITMO AO CORAZÓN
Como vedes no vídeo, os números de emerxencia non son iguais en todo o mundo. O 112 é o número de emerxencia que se usa na Unión Europea, Suiza ...
Actividade 6. Investiga. Que número de emerxencias terías que marcar se estiveses en Estados Unidos, e... nun país de Asia?
-
RCP PARA TODOS/AS