Rutas transporte

Actualmente contamos con seis rutas de transporte escolar, ofertadas pola Consellería e, polo tanto, gratuitas para aquel alumnado cuxo domicilio se encontre fóra do núcleo urbano do centro escolar e a unha distancia de mais de 2km (sempre que estea escolarizado no centro que lle corresponde por domicilio). Para empregar o servizo hai que realizar unha solicitude expresa cada curso escolar segundo as instrucións publicadas aquí.

Rutas e paradas

Podedes consultar a información sobre as rutas e paradas nos seguintes mapas.

Normativa reguladora do transporte escolar

• Real Decreto 443/2001, de 27 de abril, sobre condiciones de seguridad en el transporte escolar y de menores.
  • Real Decreto 894/2002, de 30 de agosto, por el que se modifica el Real Decreto 443/2001, de 27 de abril.
  • Instrución conxunta 9/2017 da Secretaría Xeral Técnica e da Dirección de Centros e Recursos Humanos, pola que se establecen recomendacións sobre a saída dos alumnos escolarizados nos centros educativos públicos.
  • Instrución conxunta 1/2024, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e FP e da Dirección Xeral de Mobilidade da Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes, sobre a xestión do servizo de transporte de escolares.