"O estudo do universo é unha viaxe para autodescubrirse" (Carl Sagan)

Durante o mes de xaneiro a temática da Biblioteca foi o Universo, en conxunto coa temática do noso Proxecto Documental Integrado de centro. O estudo desta rama da ciencia resulta non só atractivo para o alumnado, senón que lles achega a visión da grandeza da natureza, lles proporciona coñecementos extra-curriculares, e esperta neles o espírito investigador e científico.

A través de materiais presentas na biblioteca e de actividades que se levaron a cabo nas aulas, o noso alumnado entrou en contacto co que hai máis ala do noso planeta, achegouse aos misterios dos viaxes espaciais e á vida dos astronautas, e a todo aquilo que durante a historia da humanidade fixo posible que hoxe saibamos todo o que sabemos sobre o cosmos.