Vexo, Vexo Xacobeo 2023

O luns 19 de xuño o alumnado de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria participou no Programa Vexo Vexo Xacobeo dentro do Plan Proxecta do noso centro.

Este programa educativo multidisciplinar achega ao alumnado o significado e os valores do Camiño de Santiago e do Xacobeo e traballa estes conceptos que forman parte da súa contorna social e cultural e consta dun conxunto de actividades que mostran a riqueza do patrimonio cultural e natural do Camiño de Santiago, e traballa os valores que o definen como son o esforzo, a solidariedade, a hospitalidade e o respecto polas diferenzas.

Temos que agradecer a colaboración da Agrupación de Protección Civil e, en especial a Manel e Vicente e ao Concello de Riós pola súa colaboración para a posta en marcha desta xornada de aprendizaxe fóra da escola.

"Santiago non é a fin do camiño, senón o principio."

Paulo Coelho