Trocalibros 2022

Con motivo da celebración da semana do libro, o venres 22 de abril,  levamos a cabo o “Trocalibros Solidario”. Dende o centro invitamos ao alumnado a traer un ou varios libros ao centro dos que tiñan na casa. Posteriormente tiveron a oportunidade de escoller entre os que se xuntaron e cambiar por outros, ademais de levar un marcapáxinas de agasallo. A través desta actividade pretendemos darlle unha nova vida a todos aqueles libros que estaban esquecidos nos fogares para que outros rapaces e rapazas poidan desfrutar deles.

Consideramos que é importante buscar iniciativas que propicien a lectura pois esta desenvolve a imaxinación, a creatividade, favorece a capacidade de ser empáticos ademais de que é fundamental educar aos rapaces e rapazas no hábito de ler dende a infancia. A lectura pode chegar a ser un momento de evasión creativa posto que os nenos viaxan a outros lugares coa súa imaxinación.

“La lectura es a la mente lo que el ejercicio al cuerpo”.

Joseph Addison

Aquí a galería de imaxes.