Revista Eduga nº 87

Hoxe, sentimos orgullosos e orgullosas de anunciar que o noso colexio foi destacado na revista Eduga, unha publicación que difunde experiencias innovadoras e exitosas no ámbito educativo. No seu número 87, Eduga publicou un artigo sobre o noso proxecto de televisión escolar, que foi posible grazas ao esforzo e dedicación do noso alumnado, profesores e persoal.

No artigo, destácase a importancia da educación en valores e habilidades para o século XXI, e como o noso proxecto de televisión escolar permitiu aos nosos alumnos e alumnas desenvolver habilidades como a comunicación, a creatividade e a resolución de problemas. Tamén se destaca a colaboración e a implicación da comunidade escolar no proxecto.

Estamos moi orgullosos de recibir este recoñecemento e sentímonos agradecidos pola oportunidade de compartir a nosa experiencia con outros colexios e docentes.

Esperamos que este proxecto siga inspirando ao noso alumnado e á comunidade educativa en xeral!

Orgullosos de todos eles.

Podes atopar o artigo completo na revista Eduga.