Lun | Mar | Mér | Xov | Ven | Sáb | Dom |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
TUESDAY 14th , April
GOOD MORNING CHILDREN AND HAPPY EASTER!
Hello ! How are you ? I hope you and your family are very well !
We miss you a lot ... and we are wishing to see you again...
Easter Bunny couldn´t come to school this year, as you know, all the schools are closed it was closed and the children were at home ... but don´t worry ! ...we promise you that when we come back you´ll have a surprise
For the moment ,we have to start working a little bit and continue with the review. Are you ready ?
Let´s go !
Hola, cómo estais? Espero que vosotros y vuestras familias estéis muy bien. Os echamos mucho de menos y etamos deseando veros oyra vez Este año el conejito de Pascua no pudo venir al cole,porqoe ,como sabéis, todos los coles están cerrados y los niños estaban en casa... pero no os preocupéis... os prometemos que cuando volvamos tendréis una sorpresa ...
Por el momento , tenemos que empezar a trabajar un poco y continuar con el repaso. ¿¿Estáis listos ?? ¡Vamos!
How about those irregular verbs? Are you studying them? Don´t leave them! Let´s study 3 more! They are very easy!
¿Qué tal esos verbos irregulares? ¿ Los estáis estudiando ? No lo dejéis!! Vamos a por tres más ! Son muy fáciles.
To spell spelt spelt (deletrear)
To smell smelt smelt (oler)
To speak spoke spoken (hablar)
Are you making the booklet of verbs that I sent you last 26th of March ? I tjink it´s very useful and it can help you..
Estáis haciendo el cuadernillo de verbos que os mandé el día 26 de marzo? Creo que es muy útil y os puede ayudar.
For today : You can parctice here. Go to DOCUMENTOS
See you next day!